top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

ניקולה טסלה והפירמידות של מצרים

הפירמידות של מצרים הן ללא ספק מהמבנים המסתוריים ביותר על פני כדור הארץ. איננו יודעים מתי הן נבנו, כיצד בנו אותן, מי בנה אותן, והכי חשוב מדוע הן נבנו. הפירמידה הגדולה שוקלת כמעט שישה מיליון טון ומורכבת מ-2.3 מיליון אבנים שנחתכו והשתלבו יחד בדיוק של לייזר, רבות מהאבנים המאסיביות הללו שמשקלן עד 80 טון הובלו ממרחקים עצומים של יותר מ-800 ק"מ משם. במשך אלפי שנים היא ניצבה כמבנה הלא טבעי הגבוה ביותר בעולם, הייתה ודאי סיבה לטרוח את כל הטרחה הזו כדי לבנות מונומנט כה מופלא ועכשיו אנו כבר יודעים בוודאות שזה לא היה קבר.


לניקולה טסלה, שהוא אולי הממציא הגדול בכל הזמנים, היתה משיכה מיוחדת לפירמידות, הוא האמין שהן שימשו למטרה גבוהה, ובמהלך הקריירה שלו הוא ניסה לחשוף את המסתורין שלהן, הרעיון שלו נדחה ונשכח במאה האחרונה, אך בהתחשב בכך שטסלה אחראי ישירות ל-80% מהטכנולוגיה בה אנו משתמשים כיום, אולי עלינו לבחון את התיאוריות שלו בראש פתוח יותר.

התצלום המפורסם של ניקולה טסלה במעבדתו בקולורדו ספרינגס בדצמבר 1899 / Dickenson V. Alley

בשנת 1905 הגיש הפיזיקאי ניקולה טסלה את פטנט US 78741 - אשר נקרא 'אומנות העברת אנרגיה חשמלית דרך מדיום טבעי' ('Art of transmitting electrical energy through the natural medium'). הוא כלל תכניות של סדרה של גנרטורים ברחבי העולם. טסלה הבין שהיונוספירה מנצנצת באנרגיה חשמלית שניתן להתחבר אליה בקלות. כדור הארץ, על פי טסלה, הוא מחולל חשמל ענק שמסתובב סביב שני קטבים מגנטים, ממנו ניתן לרתום אנרגיה בלתי מוגבלת באמצעות המדיום או הצורה הנכונים. המכשיר שלו נקרא מאוחר יותר 'הפירמידה האלקטרומגנטית של טסלה', בהתבסס על העיצוב שלו שהיה בצורת משולש מתפתל שיצר פירמידה בפועל.

נראה שזה התרחש בעקבות חקירתו של מיקום הפירמידות, מכיוון שנראה שמה שקרה זה שהוא הבין שזו לא הצורה של הפירמידה, למרות שפירמידות מציגות אנרגיה פרקטאלית (Fractal Energy) בצורה הרבה יותר יעילה מאשר סוגים אחרים של עיצובים, אך מה שהוא גילה היה שהמיקום של הפירמידות הוא שיצר את האנרגיה וכשהוא בנה את המתקן שלו בקולורדו ספרינגס ואז בחוף המזרחי, הוא עשה זאת על פי החוקים שבהם הפירמידות בגיזה נבנו. זה היה קשור למסלול האליפטי של כדור הארץ וביחס של אותם אתרים לקו המשווה, כי איכשהו יש קשר בין אותם אתרים מאוד ספציפיים לבין שדה האנרגיה הכללי של כדור הארץ. ובגלל זה הוא האמין שהוא יכול להעביר אנרגיה חשמלית באופן אלחוטי. הגילוי והמכשיר של טסלה נעלמו לאחר מותו המסתורי בשנת 1943.


על פי ניקולה טסלה 369 הוא המפתח ליקום, טסלה נעשה כל כך אובססיבי ל-369 שלו שהוא היה מקיף בניין שלוש פעמים לפני שנכנס לתוכו, הוא ניקה את צלחותיו עם 18 מפיות, התגורר בחדרי מלון רק כשמספרם היה מתחלק בשלוש, הוא ביצע חישובים לגבי דברים בסביבתם הקרובה רק כדי לוודא שהתוצאה מתקבלת על הדעת באמצעות שלוש והוא ביסס את בחירותיו על התוצאות. הוא עשה הכל בקבוצות של שלוש, מה ניסה טסלה לגרום לנו להבין?


ראשית עלינו להבין שלא יצרנו את המתמטיקה אלא גילינו אותה. זוהי השפה והחוק האוניברסלי, לא משנה היכן אנחנו ביקום, אחד ועוד שניים תמיד ישתוו לשלוש. כל מה שקיים ביקום מציית לחוק הזה, הצורות האלה הן בטבע, אך הקדמונים חיקו את הצורות הללו בבנייה. אם האובססיה של ניקולה טסלה הייתה עם המספרים האלה ומטרתו הייתה להגדיר את מיקומו ואת הזמן שלו בחלל, האם יתכן שבני אדם קדומים יצרו מונומנטים כמו הפירמידות הגדולות כדי להזכיר לנו את האמיתות הללו?


התחנה האלחוטית Wardenclyffe של ניקולה טסלה בניו יורק, כפי שנראתה בשנת 1904

במסורת השומרית ובטקסטים ששרדו, יש התייחסות מסקרנת למה שמכונה שבעת החכמים שלפני המבול ומנהיגם הוא דמות הנקראת אואנה (אכדית) או אואנס (יוונית), אנו מגלים שהוא מתואר כאדם, אבל באופן מוזר הוא לובש מעין לבוש דג וששת החכמים האחרים לבושים גם הם בלבוש הדג הזה, כך שרואים את רגליו של בן אדם ואת פניו המזוקנים, אך הוא לובש על ראשו ראש של דג וגוף של דג תלוי במורד גבו. זהו רעיון מאוד מוזר. הם כולם מחזיקים "תיק" קטן, אולי סוג של תג או סמל של תפקידם, שכך יכלו לזהות זה את זה על ידי נשיאת הסמל. את ה"תיק" הזה ניתן לזהות גם ביצוגים של האנונאקי ואפילו במתחם המקדש הקדום בגבּקלי טפּה שבטורקיה.


המסורת מושרשת בבירור לפני המבול ואז מגיע השיטפון ומחסל הכל, אך לאחר המבול הם שוב מציעים את מתנות הציוויליזציה לאנושות. האם אואנה וחכמיו הופיעו שוב לאחר אסון המבול כדי ללמד את הידע של היקום? מעניין לציין כי בתיאורי האלים המצריים הם אינם אוחזים ב"תיק" אלא בסמל חשוב הנקרא ענח'.


הענח' מתאר חיי נצח. הוא מחובר גם לאיזיס ולכוכב וונוס. האם חפצי נשיאה אלו יכולים להעביר את אותו סוג של אנרגיה? מחקר של אנטון פרקס (Anton parks) עקב אחר הופעתו מחדש של אנקי במצרים ואת בניית הפירמידה הגדולה כתוצר לוואי של מותו, אך נשמעת גם טענה כי הפירמידה הגדולה נבנתה על ידי איזיס כדי להחיות מחדש את אוסיריס והורוס. מה שמכונה 'המקדש הימי' המוקדש לאוסיריס נמצא באבידוס, שעל פי ההיסטוריה המצרית היא העיר הראשונה של אוסיריס. אך להצליח למצוא צדפים במקדש הנמצא באמצע המדבר זה מוזר, כדי שזה יקרה צריך לחזור אלפי שנים אחורה, לפחות 10,000 שנה, למה להקים מקדש כזה עם מאפייני ים? אולי כי אוסיריס הוא גם אנקי?


אוסיריס/אנקי נהרג על ידי הנמסיס שלו סת', במהלך אחד מהקרבות הרבים שהיו להם. זה התרחש באבידוס, אשר תואמת גם את אפסו השומרית, שבה ניתן למצוא את מקדש המים של אוסיריס. טקסטים מצהירים בבירור כי כל המשרתים של אוסיריס נטבחו במהלך קרב, כמו גם אוסיריס עצמו.


איזיס היא טיפוס יוצא דופן, לא ניתן למצוא אותה בספרות המסופוטמית. למרות שהיא יכולה להיחשב לאלה, היא אשה שחיה בעולם התחתון העמוק. אנו יודעים כי רמת גיזה מלאה במעברים תת קרקעיים, יתכן שהקבוצה של אוסיריס חיה שם. בכל הנוגע לתחייתם של אוסיריס והורוס, את זה איזיס מארגנת והטקסטים מאוד ברורים לגבי זה. אנו מבינים שהיא השתמשה בקוד הגנטי של אוסיריס כדי ליצור את הורוס והיא יצרה את הפירמידה הגדולה בכדי לבצע את המשימה הזו. הפירמידה הגדולה אפשרה לאיזיס למצוא את נשמת אוסיריס שוב, אנחנו לא ממש יודעים איך, אבל יתכן שהיא הכניסה קוד גנטי לפירמידה והייתה מסוגלת ליצור גוף אחר באמצעות אוסיריס.

השילוש המיתולוגי המצרי הקדום: אוסיריס, הורוס ואיזיס

היא הגיעה לנשמה של אוסיריס כדי שהיא תוכל להיכנס לגופו החדש של הורוס. למרות שתארוך הפירמידה הגדולה נמצא בויכוח בין מדענים שונים, יש עדויות שהיה קיים משהו מתחת למונומנט, שהוא הרבה יותר קדום ביחס לפירמידה הגדולה והפירמידות השנייה השלישית. כמעט ואין ספק שהן היו בשימוש חוזר, האם עלינו לומר שימוש חלקי? הן שוחזרו בתקופת השושלות, בדיוק כמו הספינקס עצמו שתוקן בתקופת השושלות, יתכן שלפחות הליבה של הפירמידות, במיוחד של הפירמידה הגדולה והפירמידה השנייה, חוזרת לתקופה הרבה יותר מוקדמת, כך למשל הפירמידה הגדולה בנויה למעשה על מה שמכונה תל קדוש, ובזה הודו אפילו האגיפטולוגים. כעת הם אומרים שהכל חוזר לשושלת הרביעית. מדובר על סביבות 2500 לפנה"ס, אבל ניתוחים של חוקרים שונים מצביעים על כך שלפחות הליבה קדומה הרבה יותר. החלקים המקוריים, למשל של המעבר היורד לחדר התת-קרקעי, חוזרים לתקופה הרבה יותר מוקדמת ואז היא נבנתה מעליו, ויתכן שחלק מאותו בניין חוזר לתקופה הטרום שושלתית וזו יכולה להיות הוכחה לקבוצת אוסיריס ולידע שלהם. האם קבוצה זו הייתה יכולה לרתום את כוחות היקום כדי להחזיר אלוהות לחיים?


כמה מומחים מצביעים על העובדה שהפירמידה הגדולה עצמה תמיד הייתה קשורה לחיים שלאחר המוות. מה שניתן למצוא בתוך אותן פירמידות הוא מרבדים של טקסטים שטבועים עמוק בקירות. הם שייכים לאותו גוף ספרותי עצום שאליו שייך ספר המתים המצרי הקדום, אשר בו הרגע האולטימטיבי במסע אל העולם הבא (לחש 125) הוא הכניסה לאולם הצדק של אוסיריס, שם התבקש המת לתת דין וחשבון, בפני אוסיריס ו-42 אלים אחרים, על כל מה שעשה בחייו. כך שאולי הפירמידה הגדולה היא חלק מניסיון ליצור מודל תלת מימדי של העולם הבא, אם הטקסטים הקדומים, הן מספרות שומר והן מהספרות המצרית, מצביעים על הפירמידה הגדולה כמקום בו אפשר להחיות את המתים.

הפירמידה הגדולה של גיזה / Mstyslav Chernov

האם יכול היה להיות שם עוד מסר נסתר? קיים קוד קדום בפירמידה הגדולה, הוא בתוך הגיאומטריה לא רק של הפירמידה עצמה אלא גם ביחס שלה לשתי הפירמידות העיקריות האחרות של רמת גיזה. נראה שזה קשור מאוד לרעיון 'המוסיקה של הספירות' (Music of the spheres). רעיון האומר שיש קשר כלשהו בין הטונים הראשוניים של היקום עצמו לבין הקשר שלהם ליצירת צורה ומבנה בעולם הפיזי, וכדי איכשהו להתאים ולהעצים את הקשר הזה יש לבנות פרופורציות מסוימות בעיצוב של הפירמידה וגם בגיאומטריה של הנוף עצמו, אלה משקפים את המרווחים המוסיקליים באופן פרטיקולרי, אלה המכונים הרביעי המושלם (Perfect fourth), שלהם יחס של 4:3, ואלה המכונים החמישי המושלם (Perfect fifth) ביחס של 3:2, שאחד הוא הצורה ההפוכה של השני. אם הפירמידה הגדולה היא אכן קונסטרוקציה שמטרתה יצירת הרמוניה בתהליך יצירה, אז טמון בה קוד לכוח עצום.


אנשים רבים לא יודעים זאת, אך למעשה בפירמידה יש קיעור קל בכל פאה, מה שהופך אותה לבעלת 8 פאות. זה לא רק מסבך את העיצוב בצורה עצומה, אלא שזה מייצר עוד גאומטריה מוזרה. כשמנתחים את הגיאומטריה הזו ממשיכים לצוץ מספרים שלא צריכים להיות שם, כמו יחס הזהב, אך יש לנו מספרים מוזרים יותר כמו קבוע אוילר שמופיעים בעיצוב.

גובה הפירמידה הוא 146.7 מטר או 280 אמות מצריות.

כל אחד מהבסיסים של הפירמידה הוא באורך של 230.5 מטר לערך – 440 אמות מצריות מלכותיות.

0.5236 מטר = 1 אמה מצרית.

היחס בין אורך הבסיס – 440 אמות כפול 4 = 1760 אמות לעומת הגובה 280 אמות.

280/1760 = 280 כפול 2 כפול פאי (3.14) = 1760.


האם הגיאומטריה הזו יכולה לייצר מסר? הפירמידה הגדולה ממוקמת בסטיה קלה מקו רוחב 30, נראה כאילו הבחירה בקו הרוחב הזה נגזרה מאסטרונומיה, מכיוון שהיא כוללת את אפקט העדשה של האטמוספירה של כדור הארץ, וכשלוקחים אותו בחשבון, הסטייה הזעירה מקו הרוחב 30 נעלמת.


קו רוחב אסטרונומי 30 נראה כמו בחירה מכוונת מאוד מכיוון שזה לא קו רוחב אקראי. זה שליש הדרך בין קו המשווה לקוטב הצפוני. זו רק אחת מהדרכים הרבות בהן הפירמידה הגדולה באופן מכוון מדברת אל הפלנטה שלנו. האם היא עושה זאת גם ביישור שלה? בהתאמתה לצפון, דרום, מזרח ומערב האמיתייים יש שגיאה בפירמידה הגדולה, זו שגיאה קטנטנה, סטייה של 3/16 של מעלה אחת מהצפון האמיתי. למעשה זהו דיוק כמעט מפחיד, כי קנה המידה של הפירמידה הוא כל כך עצום, גובהה 146 מטר, בסיסה 53 דונם, היא שוקלת 6 מיליון טון ומורכבת משני וחצי מיליון גושי אבן בודדים. לקחת את כל הר האבן העצום הזה וליישר אותו בדיוק של פחות מ-3/16 של מעלה מהצפון האמיתי, ואנחנו לא מדברים על הצפון המגנטי שמשתנה אלא על הצפון האסטרונומי, הצפון האמיתי של הפלנטה, זהו הישג מרשים מאד, כמעט בלתי נתפס.


שוב, הפירמידה הגדולה מדברת אל כדור הארץ, האם הפירמידה יכולה לחשוף עוד על הפלנטה שלנו? כשמעמיקים יותר מגלים עוד. היקף הפירמידה הוא 440 אמות כפול 4 צדדים או 925 מטר לערך. אם נשווה זאת לממדי כדור הארץ נגלה כי היחס בין היקפו של כדור הארץ בקו המשווה – לבין היקף הפירמידה הוא – 40,008 ק"מ (40,008 חלקי 925 = 1:43,200). גובה הפירמידה כאמור 280 אמות או 146.6 מטרים, מספר זה כמו במפה מייצג את רדיוס כדור הארץ – 6356 ק"מ ושוב היחס בין גובה הפירמידה לרדיוס כדור הארץ קרוב ביותר ליחס של 1:43,200. הממדים של הפירמידה מספקים את הממדים של הפלנטה הזאת, במילים אחרות אם מודדים את היקף הבסיס של הפירמידה ומכפילים אותה ב-43,200 מקבלים את היקף קו המשווה של כדור הארץ ואם מודדים את גובה הפירמידה ומכפילים אותו ב-43,200 מקבלים את הרדיוס הקוטבי של כדור הארץ.

כך לאורך אלפי שנים, כאשר אבותינו עברו את התקופות החשוכות ואפילו לא ידעו שהם חיים על כוכב לכת, שלא לדבר על ממדי הכוכב, כל מה שהיה להם לעשות הוא למדוד במדויק את הפירמידה הגדולה להכפיל את המספרים ב-43,200 כדי לקבל את הממדים של הפלנטה שלנו. האם זו יכולה להיות עדות לכך שאתרים קדומים כמו הפירמידה הגדולה נמצאים כאן כדי להראות לנו תמיד את מיקומנו בכוכבים?


האגיפטולוגים מודעים לזה אך הם אומרים שזו מקריות מוחלטת ואין כל משמעות לכך. אם היחס היה שונה, כמו 57,000:1 או 42,000:1, יכול להיות שהם היו צודקים, אך הסיבה שהם אינם צודקים היא שהיחס אינו אקראי, הוא מוגדר על ידי תנועה מרכזית של כדור הארץ עצמו. כמו שכדור הארץ סובב על צירו, יש גם נענוע על הציר הזה הנקרא נקיפה, שבה כיוונו של ציר סיבוב כדור הארץ סביב עצמו משתנה במרחב ביחס לגרמי השמים האחרים. תנועה זו מכונה גם התנועה השלישית של כדור הארץ. אם נאריך את הציר הנמתח מהקוטב הצפוני אל השמיים, אז היום, בזמננו, הוא מצביע על כוכב פולאריס, זהו כוכב הצפון שלנו. אך הציר לא תמיד הצביע על פולאריס ולא תמיד יצביע על פולאריס, בעתיד הוא יצביע לפעמים על שטח ריק ולפעמים הוא הצביע ויצביע על כוכבים אחרים.

תנועת הנקיפה, כאשר ציר כדור הארץ מצייר קו דמיוני (בצהוב) אל הכוכבים. הקו נעצר בזמננו על פולאריס.

הייתה תקופה שטובאן (Thuban) בקונסטלציית דרקון היה כוכב הצפון. בגלל הנקיפה של ציר כדור הארץ הקוטב הצפוני לא תמיד מצביע על אותו מקום, לאורך מחזור של 25,920 שנה כוכב הצפון משתנה באופק ואנחנו יודעים שלתרבויות עתיקות היה עניין רב ברגעים מסוימים של השנה, במיוחד בימי השוויון, כאשר הלילה והיום הם באורך שווה. זו הייתה אובססיה של תרבויות עתיקות. מה הייתה קבוצת הכוכבים שהיתה באופק? במקום שהשמש זרחה ביום שוויון האביב? איזו קבוצת כוכבים ששכנה בבית של השמש?


זוהי שפה מוכרת באסטרולוגיה. קבוצת הכוכבים ששוכנת בבית של השמש ביום שוויון האביב בימינו היא קבוצת הכוכבים של מזל דגים, ואנו חיים בסמוך לסופו של העידן. זה לא מקרי שהנוצרים הראשונים השתמשו בדגים כסמל שלהם מכיוון שהנצרות החלה ממש בתחילת עידן דגים. כל אחד מעידני גלגל המזלות הללו נמשך 2160 שנה ואז השמש עוברת מתוך קבוצת כוכבים אחת לשנייה. אנו חיים בשחר של עידן הדלי, בגלל תנועת הנקיפה של כדור הארץ התנועה אל מחוץ לעידן דגים ולתוך עידן דלי תושלם בתוך 100 עד 150 השנים הבאות. יש כאן תהליך שפועל בקצב של מעלה אחת כל 72 שנה, אנו מקצים 30 מעלות לכל אחת מ-12 קבוצות הכוכבים של גלגל המזלות, מכפילים 72 ב-30 ומקבלים 2160.


זהו עידן רטורי, כשלוקחים את כל מחזור גלגל המזלות, את כל שנים עשר קבוצות הכוכבים, עם כל 2160 שנה ומקבלים את מה שכינו הקדמונים השנה הגדולה, כשכל המחזור חוזר להתחלה והתהליך כולו מתחיל מחדש, תהליך של 25,920 שנה. הפעימות הן מעלה אחת בכל 72 שנה, הן מוגדרות על ידי תנועה מרכזית של הפלנטה שלנו. המספר 43,200 הוא כפולה של 72, והוא קשור ישירות למספר הזה, וזה לא רק בגיזה ובפירמידה הגדולה.


המספרים האלה נמצאים בכל רחבי העולם. הם נמצאים במיתולוגיה הקדומה. אוסיריס, אחרי הכל, נהרג על ידי סת' ו-72 הקושרים שלו. המספר מופיע בטקסטים המצריים הקדומים, והוא מופיע במספר ההברות בריג ודה בהודו, הוא גם מופיע במיתולוגיה הנורדית. נמצא שהוא מופיע בכל העולם ויש התמקדות במערכת המספרים הזו. אז זו לא יכולה להיות מקריות שאותה מערכת מספרים מופיעה בפירמידה הגדולה ולא רק שהפירמידה הגדולה נותנת לנו את הממדים של כדור הארץ, היא עושה זאת בקנה מידה שהגדיר כדור הארץ עצמו. אנו מסתכלים על יצירה חכמה להפליא, האם הבונים הקדומים הקימו עבורנו מונמונט לפענוח הקיום האנושי שלנו? ובאופן מעניין, המספרים שאליהם טסלה היה אובססיבי מופיעים במשוואות של הפירמידה הגדולה. המספרים שגרהאם הנקוק (Graham Hancock) הסיק ממחקרו על הפירמידה הם 72, 43,200, 630, 25,920 ו-2160, וכל המספרים האלה שווים 3, 6 או 9.


בואו נזוז מזרחה מגיזה, לאנגקור בקמבודיה, שוב אתר מדהים המוקדש לחקר תעלומת המוות. לעצם המילה אנגקור יש משמעות בשפה המצרית העתיקה, פירושה "האל הורוס חי". והנה מסתבר שאנגקור, עם ההפירמידות שלה, שוכנת בדיוק 72 מעלות מזרחית לקו האורך של גיזה. צרוף מקרים? אולי... אך יתכן שיש קשר עמוק וקדום ומה שאנחנו רואים באנגקור הוא שהאתר הזה היה בשימוש רצוף של תרבויות מאוחרות רבות, גם הינדיות וגם בודהיסטיות. מה שאנחנו בוחנים באנגקור הוא הגלגול האחרון של אתר קדום הרבה יותר, שבדיוק כמו גיזה חוזר לפרהיסטוריה נידחת. האם חישובים מדויקים אלה יכולים היו להתפשט ברחבי העולם ולהעביר קוד? האם יתכן שזה מה שניקולה טסלה נטע ברוברט באוול (Robert Bauval) שמנבא שזו שפת העתיד והדרך בה קוראים את היקום היא דרך המתמטיקה והגיאומטריה שלו.

אנגקור וואט בזריחה / Magentic Manifestations

יתכן שהשפה שבה אנחנו כבני אדם נתקשר תהיה שפת מספרים, כרגע זה נשמע קצת כמו מדע בדיוני, אך לא בטוח שעדיין נדבר אנגלית או סינית עוד שלוש מאות שנה, כבר עכשיו אנחנו משתמשים בשפה אחרת המשמשת במחשבים. יתכן שנדבר במובן כזה שכדי לבטא רעיון טהור, לבטא מחשבה טהורה ולבנות אותם כך שיבינו בדיוק מה אנו מדברים, על צורה, גודל, משקל ומהירות, נצטרך לדבר במתמטיקה. הפירמידה הגדולה מדברת בשפה הזו. זו שפה שקטה. אם אוהבים אותה אז רק צריך לקרוא, עבורה אין צורך בגיאולוגים, אין צורך במומחים להירוגליפים, יש צורך במתמטיקאים, ויש ניסיון לפתות אותם להיכנס לזה.


נראה שהתשובות נמצאות שם ושם אנו מחפשים אותן. אך יתכן והתשובה עשויה להיות בתוכנו ולכן עלינו לבחון את האופן שבו אנו רואים את עצמנו וכיצד אנו מחנכים את עצמנו. התהליך המעניין שמתרחש עכשיו הוא שהמדע מתחיל לגעת בגבולות של מה שאנו מכנים באופן כללי 'רוחניות', אנו מתחילים להבין שהיקום הוא מנטלי ואנחנו צריכים לחשוב בצורות שונות, לא רק דרך המדע הקלאסי. אם אכן מטרת הפירמידה הגדולה הייתה ללמד בני אדם על מקומנו בזמן ובמרחב, האם היא יכולה גם להיות גם מכשיר שיעזור לשנות את התודעה שלנו?


לא משנה מה עוד היא הפירמידה הגדולה של גיזה, ללא ספק היא מכשיר הפועל על תודעת האדם. האם יתכן כי הפירמידה הגדולה יכולה להיות מונומנט שנבנה כדי לעמוד בכל הקטסטרופות על מנת שהאנושות תוכל תמיד לקבל את הקודים ליקום? בינתיים הפירמידה הגדולה של גיזה היא מונומנט שבעיקר מביך מומחים כבר במשך עידנים.

2,289 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page