top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

מה באמת קורה בתוך הפירמידה הגדולה?

עודכן: 7 באוק׳ 2020

ראיון מתורגם מסרטון עם אריך פון דניקן (מופיע בסוף המאמר) בו הוא מספר על הפירמידה של ח'וֹפּו במצרים, על ההסטוריה של התגליות והמיסתורין שאופף אותה. הזרם המרכזי של האריכיאולוגיה שבוי בסיפור שלו, שגם אם הוא לא מתחבר עם העובדות בשטח, זהו הסיפור שאנו מכירים. פון דניקן מספר סיפור אחר.

על פי הארכיאולוגיה הפירמידה הגדולה נבנתה על ידי פרעה בשם ח'וֹפּו או חפוס (Cheops) ביוונית.

אך איך אנו יודעים שח'ופו היה הבנאי של הפירמידה?

מופיע איפשהו בכתובים מקום בו הוא אמר שהוא עשה זאת?

יש פסלים?

יש לנו מומיה של ח'ופו?

לא, אין לנו שום דבר.


לפני 2000 שנה ויותר, חלק מההיסטוריונים של אותה תקופה היו במצרים, למשל דיודורוס סיקולוס (Diodorus Siculus), סטראבון (Strabo), פלוטרכוס (Plutarch) והרודוטוס (Herodotus), כולם היו במצרים לפני בערך 2,000 שנה וכולם עמדו לפני הפירמידה הגדולה ושאלו את הכהנים המקומיים שם - מי בנה את הפירמידה הזו? והכהנים המקומיים אמרו - אנחנו לא יודעים, יש לנו בעיה אמיתית עם הפירמידה הגדולה.


תבינו, הבניין מורכב משניים וחצי מיליון אבנים בערך. כעת, כל טכנולוגיה זקוקה להיסטוריה, צריך ללמוד כיצד להזיז בלוקים, כיצד לחצוב אותם, כיצד לחתוך אותם, כיצד להציב אותם וכו'. אם נניח שח'ופו בנה את הפירמידה, אביו של ח'ופו היה נורפו (Norfu), סבו הגיע ישירות מתקופת האבן, לא היה מספיק זמן לאבולוציה של הטכנולוגיה לפני הפירמידה הגדולה.


בתוך הפירמידה המכונה "פירמידת ח'ופו", יש פירים וחדרים שונים. עכשיו, בזכות הידע המודרני שלנו, אנו יודעים שיש לפחות קילומטר אחד של פירים בתוך הפירמידה הגדולה וזה אומר תכנון, תכנון פירושו תכנון הנדסי, צריך חישובים, אבל אבא של ח'ופו, הוא מאנשי תקופת האבן, לא היה זמן להתפתחות טכנולוגית עבור התכנון ההנדסי.

אך אם זה היה חנוך (Enoch), לפני המבול הגדול, אז זה יכול להיות הגיוני.


בפירמידה הגדולה של מצרים יש שלושה חדרים - החדר העליון, שהם מכנים "לשכת המלך" (the King's Chamber), חדר הלבה שהם מכנים "לשכת המלכה" (Queen's Chamber) ומתחת לפירמידה, בתוך הסלע, ישנו חדר נוסף שאותו הם מכנים "החדר הלא גמור" (the unfinished chamber).


בלשכת המלכה, שהיא החדר באמצע, ישנם שני פתחים בקירות, בצד הצפוני ובצד הדרומי ולפני 25 שנה, אחד מחבריי, מהנדס גרמני ששמו הוא רודולף גנטנברינק (Rudolph Gantenbrink), בנה רובוט קטן וקיבל אישור מהמחלקה לארכיאולוגיה לטפס עם הרובוט הזה באחד הפירים מלשכת המלכה. על פי הארכיאולוגיה, כולם היו משוכנעים לחלוטין שאורכו של הפיר הוא כשמונה מטרים בלבד ואז הוא נגמר. הם טענו שזה פיר סמלי שנוצר כדי שנשמתו של פרעה תעלה אל הכוכבים דרך הפיר הזה, אז הארכיאולוגיה אמרה - שמונה מטרים.

לפני כ-25 שנה, נכנס הרובוט של ידידי רודולף גנטנרינק לפיר הדרומי שמתחיל בלשכת המלכה, עבר את שני המטרים ראשונים ואז התחיל לטפס בתוך הפירמידה, הרובוט טיפס גבוה יותר ויותר, שמונה מטרים עברו מזמן, הארכיאולוגים לא הבינו מה קורה, הרובוט חלף דרך סוגים שונים של אבן- גרניט, בַּהַט (Alabaster), אבן חול, ואז הרובוט עבר כמה דלתות, אבנים שנראו כמו דלת, טיפס עוד ועוד, 32 מטר, 42 מטר, 52 מטר ובגובה 62 מטר, דרך המצלמה נראה כי הרובוט הגיע לדלת קטנה, קטנה כי מידות הפיר הן רק 40 על 40 סנטימטרים, דלת קטנה עם שתי ידיות, ידיות מתכתיות, אחת מהידיות המתכתיות היתה שבורה, ראו אותה למטה בצד ימין. לרובוט היה לייזר והלייזר עבר מתחת לדלת ואז ידענו בוודאות שפירוש הדבר הוא שחייב להיות עוד משהו מאחורי הדלת הזאת. כל זה קרה לפני 25 שנה בערך, שמעו על זה בעיתונות, כמה תוכניות הוצגו בטלוויזיה, אך מה קרה מאז? מה קרה במשך 25 שנה מאז רובוט המדידה של רודולף גנטנברינק?

הדלת הראשונה, עם הידיות המתכתיות

כמה שנים מאוחר יותר, הארגון האמריקאי "נשיונל ג'יאוגרפיק" (National Geographic Society) הגיע למצרים, הם בנו רובוט חדש. ברובוט החדש היה מקדח ואיתו הם קדחו חור לתוך מה שנראה לנו כדלת הקטנה. הם שידרו תוכנית טלוויזיה בינלאומית, הם הכריזו שעכשיו לראשונה הם יכניסו מצלמה דרך החור הזה כדי שעיני העולם יוכלו לראות בשידור חי מה יש מאחורי הדלת. סליחה, אך זה היה השקר הבא, הצילומים נעשו מראש, הם ידעו שאין שום דבר מאחורי הדלת, זה היה ריק, אחרת הם לעולם לא היו מראים את זה לציבור. בכל מקרה מאחורי הדלת הראשונה הזו, הלייזר ביצע מדידה וכ-22 סנטימטרים מאחוריה היה קיר נוסף.

רודולף גנטנברינק והרובוט

שמונה עשרה שנים חלפו ואיש עשיר מסינגפור הגיע למחלקת העתיקות במצרים ואמר שיש לו אפשרות חדשה, להרוס את הקיר. מאחורי הדלת הראשונה, אחרי 20 סנטימטר נמצאת השנייה, הוא יכול להשמיד אותה על ידי גלים, גלי קול. הם לא קיבלו את ההצעה הזו, אך נתנו לו אישור לקדוח חור מאוד מאוד קטן בקיר הזה, כל כך קטן שאפשר לעבור דרכו רק באמצעות אנדוסקופ, אנדוסקופ כמו זה שנכנס לגוף. כמובן שנקדח החור הקטן הזה בקיר והם הכניסו את המצלמה של האנדוסקופ. האנדוסקופ צילם מאות תמונות, המחשב חיבר את התמונות האלה ומה מצאו מאחוריה? חדר נוסף. ושוב, זה אומר טכנולוגיה, טכנולוגיה פירושה תכנון, צריך תיכנון מלשכת המלכה, שני הקירות האלה, צריך לתכנן את הפתחים האלה, כי משני הצדדים אתה יכול לטפס עם רובוט 62 מטר, צריך לתכנן את החדר שבהמשך וזה אומר חישובים הנדסיים, תכנון הנדסי, כל זה לא מתאים לתקופתו של ח'ופו, ח'ופו חי בערך 2500 שנה לפנה"ס, קצת אחרי תקופת האבן, זמן האבולוציה של הטכנולוגיה לא היה מספיק. אם חנוך היה הבנאי, זה היה מתאים. חנוך הוא קדום יותר מח'ופו, חנוך היה הפטריאך השביעי לפני המבול הגדול, חנוך למד ממדריכים חוץ-ארציים והוא אומר זאת בספריו, הוא מספר שלימדו אותו כל מיני דברים, כולל בתחום הבנייה וההנדסה, אז זה הגיוני.


ישירות מתחת לפירמידה הגדולה נמצא חדר שהיה ידוע מאז ומתמיד, הוא נקרא "החדר הלא גמור". יש פיר שיורד והוא באורך של 119 מטר, צריך לרדת על הברכיים, כי הוא בגובה של מטר בערך ואז מגיעים לחדר הלא גמור, אין כיתובים, אין ציורים, כלום, זה פשוט חלל בתוך הסלע, אף אחד לא מבין למה החדר הלא גמור הזה נמצא שם. זה לא הגיוני.

אוסיריס

הרודוטוס, ההיסטוריון היווני שהיה שם בסביבות 450 לפנה"ס, אמר שמתחת לפירמידה יש ​​אגם, ים, ובים יש מים צלולים לחלוטין ובמים יש סרקופג עם כמה מתנות של האל אוסיריס (Osiris). צריך לציין שאוסיריס הוא האל הקדום ביותר במצרים ואוסיריס הוא כמו אוריון, כך שאוריון ואוסיריס זהים, אפילו בכתב, בהירוגליפים, הם תמיד אותו דבר.


כעת, אומר הרודוטוס ההיסטוריון הגדול, מתחת לפירמידה נמצא אגם עם מים צלולים וסרקופג עם כמה מתנות של אוסיריס. ארכיאולוגים מעולם לא לקחו זאת ברצינות, הם אמרו "מה הרודוטוס אומר לנו?", לא יכול להיות שתחת הפירמידה יש ​​אגם, כי בכל זאת, הפירמידה נמצאת במדבר, אין מים, אין כלום.



לפני כמה שנים הם מצאו את האגם שמתחת לפירמידה וכמובן שהייתי שם למטה. ירדנו למטה, קודם נכנסים לחדר קטן ואז יש מדרגות, שתי מדרגות, יורדים לשם, ממש למטה, דרך פיר, הפיר גדול מספיק לשני סולמות, כמובן שהסולמות הם מימינו, ואז מגיעים לחדר קטן שחצוב בסלע, בתוך הסלע, ושם רואים שבע נישות, אבל רק בשתי נישות יש סרקופגים, האחד עשוי אבן בזלת שחורה, בזלת היא אבן געשית, אין הרי געש בסביבה, איננו יודעים מדוע היו צריכים להשתמש בסרקופג מבזלת, השני הוא מגרניט. כעת מנקודה זו ממשיכים עמוק יותר, דרך פיר נוסף, אל תוך הסלע. הפיר הראשון היה מספיק גדול לשני סולמות, בפיר השני יש מקום רק לסולם אחד, הוא קטן יותר, המרפקים נוגעים בקירות, ואז נכנסים לחלל, מסובבים את הראש ורואים אגם, זה לא אגם גדול, זה סוג של בריכה עם מים צלולים לחלוטין ובתוך המים יש סרקופג. מדדנו את הסרקופג ועשינו צילומים של הסרקופג. אז ההיסטוריון היווני צדק, הוא צדק כשאמר שיש שם אגם.

האגם תחת הפירמידה הגדולה

שאלתי את הארכיאולוגים "מה מצאתם בסרקופג?" הם אמרו "כלום". עכשיו אני לא יודע אם זו האמת או לא, אבל העובדה היא שההיסטוריון היווני הרודוטוס סיפר על אגם מתחת לפירמידה והוא צדק. הארכיאולוגיה הרשמית, במשך מאות שנים, אמרו שזה בלתי אפשרי.

הסרקופג שנמצא באגם

אותו היסטוריון יווני אמר כי האלים ירדו לארץ לפני 11,240 שנים. עכשיו, ארכיאולוגים שוב לא מקבלים את ה-11,240 שנים, כי ההיסטוריה של מצרים היא 3000 שנה לפנה"ס בערך, אבל לא 11,000 שנה לפנה"ס, הם לא מסכימים עם הרודוטוס, אני חושב שהרודוטוס צודק והם טועים.


הפירמידה חייבת להיות הרבה יותר קדומה, היא נבנתה לפני המבול הגדול, הם ידעו שהמבול הגדול מגיע, הם בנו את הפירמידה, הם ידעו שהפירמידה תשרוד את המבול הגדול. בפירמידה אנחנו נמצא ספרייה, במוקדם או במאוחר, עם הטכנולוגיה המודרנית שלנו, נמצא את הספרייה של חנוך ואז יהיה לנו את הלם האלים, כי חנוך מספר לנו מה באמת התרחש באותה תקופה לפני המבול הגדול.


בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page