top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

עב"מ גדול פי 25 מכדור הארץ נצפה בסמוך לשמש

עודכן: 7 באוק׳ 2020

מניתוח תמונות מהתצפית הסולארית SOHO של נאס"א, חובבי עב"מים מאמינים כי הבחינו בעב"מ ענק ליד השמש. מה שנראה כמו התפרצות ענקית שמגיעה מהשמש היא למעשה עב"מ כל כך גדול שזה מעבר לתפיסתנו. על פי חובב העב"מים הידוע סקוט סי ורינג (Scott C Waring), גודלו של העב"מ אמור להיות לפחות פי 25 מגודל כדור הארץ.

מר ורינג גם מאמין שהעב"מ הגיע מליבת השמש, שם הוא ניזון מהאנרגיה העצומה של הכוכב שלנו. הרדיוס של כדור הארץ הוא 6,371 ק"מ, מה שהופך את רדיוס העב"מ ליותר מ-159,275 ק"מ.

החובב מספר בערוץ שלו ET Data Base: "תפסתי כדור שחור ענק היוצא מהשמש שלנו בצילומים של SOHO היום. הצילומים הם למעשה מה-27 ביוני, אך עדיין מוצגים כעדכניים מסיבה לא ידועה. הכדור השחור הוא פי 25 מגודל כדור הארץ והוא נח שם כמה שעות לפני שהוא התרחק. זה ללא ספק אחד הכדורים הגדולים ביותר שנראו ליד השמש שלנו מזה זמן."


"בהחלט ייתכן שמדובר בחומר ממעטפת שמש שנדחק החוצה, אבל אם כך, הוא אמור לזהור ועדיין לבעור במידה מסוימת, אך הוא לא, יש סיכוי גדול שהכדור השחור הוא למעשה ספינה חוצנית או תחנת חלל ששהתה בחלל בתוך השמש שלנו ואז נראתה יוצאת. אני קורא לזה תיאוריית השמש החלולה, והיא עונה על הרבה מהשאלות הבוערות שלנו לגבי עב"מים הנראים סביב השמש שלנו לעיתים כל כך קרובות."


למדענים שעבדו בנאס"א בעבר יש הסבר פשוט הרבה יותר לכל התצפיות המוזרות שדווחו כעב"מים. לדברי מהנדס נאס"א לשעבר ג'יימס אוברג (James Oberg), רוב תצפיות העב"מים האלה אינן אלא "אבק חללי" שמרחף מול המצלמות. הכתמים האלה יכולים להיות כל דבר, החל מרסיסי צבע המרחפים ללא מטרה באפס כוח משיכה, פתיתי קרח או בידוד שהתנתק מהחללית.


הוא אמר: "יש לי מספיק ניסיון עם טיסות חלל אמיתיות כדי להבין שמה שנראה בסרטונים רבים הוא שום דבר מעבר לתופעות שיגרתיות המתרחשות במערכת חוץ ארצית." מר אוברג טען עוד שהמוח האנושי אינו מחווט כדי להבין את החפצים הזעירים האלה שמרחפים מעל פני כדור הארץ.

ישנן תצפיות רבות של אובייקטים הנראים ככדור המרחפים ליד השמש, אחד מהערוצים המובילים את הסיקור של האובייקטים הללו הוא ערוץ Planet X News שהעלה לפני מספר ימים סרטון בו נראה אובייקט עגול, סקוט קון (Scott C'one), שמפעיל את הערוץ והוציא מספר ספרים בנושא ביחד עם ד"ר קלאודיה אלברס (Dr. Claudia Albers), טוען שזהו כוכב המקיף את השמש במסלול כל כך קרוב שלא ניתן להבחין בו, אלא אם יש התפרצות סולארית שפוגעת בו. הוא גם טוען שבכל 28 יום יש התפרצות באותו מקום על השמש בדיוק בזמן שהכוכב חולף שם. בסרטון הוא חשף את הכוכב ואיתו ניתן להבחין בעוד 12 ירחים, כך טוען סקוט. הנה הסרטון:


196 צפיות0 תגובות

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page