top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

מומיות מוזרות מאד התגלו בפרו

עודכן: 7 באוק׳ 2020

ברמת נאסקה שבפרו נמצאו שרידי מומיות של ​​יצורים הוּמָנוֹאִידים קדומים. בתחילת 2016 קבוצה של תיירים מצאה באקראי חלל תת קרקעי ובו 6 מומיות מוזרות. מכסה אבן מכוסה בחול סתם פתח שמתחתיו נחשפה מנהרה המובילה אל החלל עם המומיות המוזרות. המיקום המדויק נשמר בסוד.


בתחילה, ההנחה הייתה כי הממצא המסתורי הוא מין של ילידים מקומיים, כמו רבים הנמצאים לעתים קרובות באזור זה של העולם. עם זאת, לאחר ניתוח מקרוב התברר כי העניין מורכב הרבה יותר.


המומיות היו שונות זו מזו בגודלן. שלוש מהן נראו בוגרות ושלוש אחרות היו בגודל של בובות ילדים. לכל פרט היו שלוש אצבעות ארוכות להפליא וגולגולת מוארכת מאוד. עורם דמה לנייר או לגבס, בלבן ואפור. המדענים לא הצליחו להעריך אם אלה ממצאים שנוצרו באופן מלאכותי או שלד אמיתי של יצורים חיים.



מכון אינקרי (Inkarri) בקוסקו (Cuzco) ביצע מחקר מעמיק יותר. קבוצת מדענים בראשות ד"ר אדסון ויוונקו (Dr. Edson Vivanco) העריכה כי רק לאחת המומיות יש DNA אנושי. בחמשת המקרים האחרים התוצאה לא הייתה ברורה.


ניתוח של הממצאים יוצאי הדופן נערך גם על ידי החוקר הרוסי ד"ר קונסטנטין קורוטקוב (Dr. Konstantin Korotkov) מאוניברסיטת פטרסבורג (University of Petersburg) וד"ר מיכאיל אסייגייב (Dr Mikhail Asjeyev), ראש המחלקה הגנטית באקדמיה למדעים הרוסית (Russian Akadamia of Sciences). הם היו אלה שביצעו ניתוח מעמיק של המומיה הנשית הנקראת מריה. ד"ר נטליה ז'ולוזנאה (Dr. Natalia Załoznaja), אנליסטית רפואית ממכון MIBS בפטרסבורג, הצטרפה למחקר, ומצאה ,בעקבות בדיקת CT, כי כל האיברים הפנימיים נמצאים בשרידים החנוטים .


למריה יש שלוש אצבעות ארוכות באופן מפתיע בכל אחת מהגפיים וחורים במקום של האוזנים, ראש רחב ועיניים גדולות. השלד דומה לשלד אנושי, אך חלק מהעצמות מעוותות מאד.


ד"ר מ.ק.ג'סי (Dr. M.K. Jesse), רופא ורדיולוג אמריקני גילה עוד דבר מדהים על מריה, הגולגולת של האישה הקדומה לא מורכבת מפלטות ואין סימני חיבורים, היא עשויה כולה מעצם אחת מוצקה ועבה מאוד.


כיום נערכים מחקרים של הממצאים האלה בחמש מדינות שונות. גילם של הממצאים מתוארכים לשנת 400 עד 245 לפנה"ס.


האם זה אמיתי? אם זהו זיוף אז מי שיצר אותו היה צריך להיות גאון בכדי ליצור זיוף מושלם כזה.


פתאום, אחרי התגלית הזו כל המבנים והגיאוגליפים המדהימים האלה בפרו, נראים הגיוניים ... אולי אלה בוני המבנים יוצאי הדופן?


מה אתם חושבים על כל זה?


397 צפיות0 תגובות

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page