top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

הפנטגון משחרר רשמית 3 סרטוני של חיל הים המראים עב"מים

עודכן: 7 באוק׳ 2020

הפנטגון פרסם רשמית שלושה סרטונים לא מסווגים. הסרטונים, שצולמו על ידי טייסי חיל הים, הופצו במשך שנים ומציגים תופעות אוויריות לא מזוהות.


סרטון אחד מציג אירוע משנת 2004, בעוד שהשניים האחרים הוקלטו בינואר 2015, כך ע"פ דוברת משרד ההגנה, סו גו. חיל הים אימת בעבר את האותנטיות שלהם עם חשיפתם של הציבור בעקבות הדלפות בלתי מורשות בשנים 2007 ו 2017.


גוג אמרה כי הסרטונים עברו סקירה יסודית, והמחלקה קבעה כי ההפצה הרשמית של הסרטונים הלא מסווגים הללו אינה מסכנת יכולות ומערכות רגישות. היא הוסיפה כי ההפצה המאושרת של סרטונים אלה אינה מפריעה לחקירה ומעקב אחר חדירות בלתי מורשות למרחב האוויריי ותופעות אוויריות לא מזוהות.



האירוע ב -2004 התרחש במרחק של 160 ק"מ מחוף האוקיאנוס השקט, לפי הדיווח ב"ניו יורק טיימס ". שני טייסי קרב שביצעו משימת אימונים שגרתית הוקפצו לבדיקה של עצם מעופף לא מזוהה שהיה במעקב של ספינת חיל הים במשך שבועות ארוכים.


טייסי חיל הים הבחינו בעצם שאורכו כ-15 מטרים מרחף כ -20 מטרים מעל המים, וכשהטייסים התקרבו עליו נסק כלפי מעלה ואז טס במהירות. אחד הטייסים אמר לטיימס שהוא האיץ באופן שהם מעולם לא ראו.


הטייס הוסיף כי הם עזבו את האזור כדי להיפגש בנקודת מפגש סביב 20 ק"מ משם. כשהיו בערך 15 ק"מ מהאזור, האונייה שידרה והודיעה שהעצם נמצא בנקודת המפגש, הוא עבר את המרחק תוך פחות מדקה.


שני הסרטונים הנוספים שצולמו בשנת 2015 כוללים צילומים של עב"מים שנעים במהירות באוויר. אחד הסרטונים מציג אובייקט שטס בשמיים ומסתובב תוך כדי מעוף.


הטייס מכריז בסרטון "אחי, זה פאקינג רחפן אחי". "יש צי שלם מהם", אומר טייס אחר.


הטייס הראשון אומר "כולם טסים נגד הרוח. הרוח היא 120 קשר מערבה. תראה את הדבר הזה, אחי! ". "זה מסתובב!"


הקליפ האחר של 2015 מציג מלמעלה אובייקט מהיר מעל האוקיאנוס, וגורם לטייס לשאול "פאק, מה זה הדבר הזה?"


חמישה טייסי חיל הים שנתקלו בעצמים בשנת 2015 אמרו כי היתה להם סדרה של אינטראקציות עם עצמים אוויריים לא מזוהים במהלך משימות אימון לאורך החוף המזרחי מווירג'יניה לפלורידה בשנת 2014 ובשנת 2015.


גוג אמרה כי המחלקה משחררת רשמית את שלושת הסרטונים בכדי להוכיח לציבור את אמינותם. "המחלקה משחררת את הסרטונים בכדי לטהר את כל השמועות השגויות של הציבור בשאלה האם הקטעים שהופצו הם אמיתיים, או שמא יש יותר מהסרטונים, או לא", הצהירה גו. "התופעות האוויריות שנצפו בסרטונים נותרות מאופיינות כ'לא מזוהות".



61 צפיות0 תגובות

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page