top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

אובמה: "יש צילומים ותיעוד של אובייקטים בשמיים שאנחנו לא יודעים מה הם בדיוק"

מאת: James Felton

מקור: iflscience


בדצמבר חתם דונלד טראמפ על הצעת החוק לסיוע ומימון ממשלתי בעקבות וירוס הקורונה. פירוש הדבר ששירותי הביון האמריקניים, מה-FBI ועד ה-CIA, יאלצו מאוחר יותר לספר לקונגרס את כל מה שהם יודעים על אובייקטים מעופפים בלתי מזוהים (UFOs).


אוקי, שני המשפטים האלה לא בהכרח מתחברים אם אינכם מכירים את הפוליטיקה האמריקאית, אך הישארו עמנו. במסגרת הצעת חוק ההוצאות היה חוק אישור המודיעין לשנת 2021, ובו הסתתר סעיף הקורא לראשי המודיעין להגיש דו"ח "לוועדות המודיעין והשירותים המזוינים של הקונגרס על תופעות אוויריות לא מזוהות (המכונה גם "כלי רכב אוויריים חריגים''), כולל אובייקטים שנצפו באוויר שלא זוהו", תוך 180 יום.


כמו כן, הם יידרשו לזהות "איומים פוטנציאליים חלליים או אחרים על ביטחון המדינה הנובעים מהתופעות האוויריות הלא מזוהות, והערכה האם ניתן לייחס פעילות תופעות אווירית בלתי מזוהות אלה ליריב זר אחד או יותר".


לקראת שחרור המידע, הצפוי בעוד מספר שבועות, ארה"ב עוברת קדחת עב"מים. כמו סרטון חדש שהודלף בימים האחרונים מהצי האמריקני (מצורף בתחתית המאמר) המראה כתם מוזר נע בתבנית יוצאת דופן, לאחרונה כמה בכירים בארה"ב היו פטפטניים הרבה יותר מהרגיל בנוגע לחפצים שעפים בשמיים, כולל הנשיא אובמה. בראיון ב-Late Late Show שנערך השבוע, נשאל הנשיא לשעבר על ידי מוביל הלהקה רג'י ווטס (Reggie Watts) אם יש לו תיאוריות לגבי עב"מים או תופעות אוויריות לא מזוהות (UAP).

"כשמדובר בחוצנים, יש כמה דברים שאני פשוט לא יכול להגיד לך בשידור. האמת שכשנכנסתי לתפקיד, שאלתי. משהו כמו, 'האם יש מעבדה בה אנחנו מחזיקים את הדגימות החוצניות ואת ספינות החלל?'" "הם ערכו מחקר קטן והתשובה הייתה לא. אבל מה שנכון, וכאן אני באמת רציני... יש צילומים ותיעוד של חפצים בשמיים שאנחנו לא יודעים בדיוק מה הם, איננו יכולים להסביר כיצד הם זזים, את מסלולם. לא היה להם דפוס שניתן להסביר בקלות." "אני חושב שאנשים עדיין מתייחסים ברצינות למחקר ולהבנה מהם [עב"מים], אבל אין לי מה לדווח לך היום."

במקום אחר, קצין המודיעין הצבאי לואיס אליזונדו (Luis Elizondo), שבילה זמן בעבודה בתכנית המתקדמת לזיהוי איומים מהחלל של הפנטגון (Advanced Aerospace Threat Identification Program), בחן את מה שמצאו וישוחרר בקרוב לקונגרס.

"תאר לעצמך טכנולוגיה שיכולה לבצע כוחות של 6 עד 700 ג'י, שיכולה לטוס במהירות 20,000 קמ"ש, שיכולה להתחמק ממכ"ם ויכולה לטוס דרך אוויר ומים ואולי גם חלל"

אמר ל-CBS בראיון בו גם אמר שברוב המקרים יש הסברים פשוטים.

"ולא, אגב, אין סימני הנעה ברורים, אין כנפיים, אין משטחי שליטה ובכל זאת זה יכול להתנגד להשפעות הטבעיות של כוח המשיכה של כדור הארץ. זה בדיוק מה שאנחנו רואים."

201 צפיות0 תגובות

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page