top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

מתקן צבאי אמריקאי יכול לצפות בעבר במיקום מוגדר

עודכן: 7 באוק׳ 2020

מאמר מאת: Brain Mcgleenon

מקור: Express


מתקן צבאי אמריקאי סודי שהוקם בשנות השבעים הצליח להתבונן במה שקרה במיקום ספציפי בכל עת בעבר, טוען ד"ר סטיבן גריר (Dr. Steven M. Greer) חוקר העב"מים האמריקאי המוכר, שתידרך את נשיאי ארה"ב על תופעת החוצנים.


בשיחה עם Express.co.uk אמר ד"ר גריר: "אחד היועצים הצבאיים שלי היה במודיעין הימי. בעבר היה מתקן ימי בוויט אוקס (White Oaks) מחוץ לוושינגטון הבירה, במתקן היה מכשיר אלקטרוני שיכול היה להוציא מכל נקודה בחלל משהו שקרה בעבר באותו מקום. קראו לזה הרעש הלבן של מרחב-זמן."


חוקר העב"מים הסביר שפרויקט המסע בזמן הזה פותח בשנות השבעים. ד"ר גריר תיאר זאת כמערכת אלקטרונית "המאפשרת לראות מה קרה לפני שעה במרחב בו אתה יושב באותה עת". הוא הוסיף: "אתה יכול גם לחלץ את המידע על מה שקרה לפני מאה שנה, או לפני אלף שנה, או לפני מיליון שנה."

ד"ר גריר, שהוא אחת הסמכויות המובילות בעולם בנושא חוצנים אמר כי הוא שוחח עם מדליפים רבים בנושא טכנולוגיות מתקדמות שנראה כי פעלו באמצעות שזירה קוונטית. תאורית השזירה הקוונטית מתארת ​​כיצד ניתן לקשור בין שני חלקיקים המופרדים על ידי מרחקים עצומים במרחב, או בזמן, וכיצד תנועותיהם מתואמות באופן מסתורי.


הוא אמר: "תדרכתי מזכירי ביטחון לשעבר על הפרויקטים האלה. ישנם פרויקטים ממודרים מאוד שלא נחשפו אפילו לחברי פרלמנט."


ד"ר גריר הציע כי המתקנים התחברו אל "מה שמיסטיקנים נוהגים לכנות הספרייה האקאשית (Akashic records)".

הספרייה האקאשית מתוארת כמקום האחסון לכל האירועים, המחשבות, המילים, הרגשות והכוונות האנושיות שהיו אי פעם בעבר, בהווה ובעתיד. נכון לעכשיו אין שום הוכחות מדעיות לקיומה של הספרייה האקאשית.


ד"ר גריר מספר כי הספרייה האקאשית מאחסנת את כל מה שאי פעם התרחש במרחב ספציפי. הוא אמר: "הספרייה הזו קיימת במרחב בין ממדי וישנם ממשקים כמו זה שנבנה בוויט אוקס שבמרילנד שיכולים להתממשק למרחב הזה. עכשיו מתברר שיש למעשה מערכות אלקטרוניות שיש להן גישה לספרייה האקאשית. זה אומר לכל דבר שהתרחש אי פעם במיקום מסויים ומדוייק. חבר בצוות שלי היה בבסיס מרילנד בשנות השבעים של המאה העשרים וראה את המכשיר האלקטרוני הזה שהוציא מידע מכל מרחב."


ד"ר גריר הוא חוקר של מה שהוא מגדיר כ"טכנולוגיות תודעה", חזית מחקר ופיתוח חדשה המשלבת מטאפיזיקה עם מכניקת הקוונטים. הוא מתאר זאת כהתפתחות של האופן בו "מערכות אלקטרוניות מתממשקות עם הקוואנטום של המחשבה". הוא מתייחס לפרויקט "Neuralink" של אילון מאסק כדוגמה לכך. הנוירוטכנולוגיה שאותה מפתחת חברת Neuralink תאפשר בסופו של דבר קישור פס רחב בשיהוי נמוך (low latency broadband link) בו מחשבות יהיו מסוגלות לשלוט במכשירים אלקטרונים. עם זאת, עם התפתחות הבינה המלאכותית קיים הסיכון שזה יתהפך, שמכשירים יתחילו לשלוט במחשבות אנושיות.


חוקר העב"מים האמריקאי מאמין כי ציוויליזציות מתקדמות, מעבר למערכת השמש שלנו, משתמשות בטכנולוגיות של תודעה הנעזרות בתכונות של מכניקת הקוונטים כדי לנסוע אל כדור הארץ ולהופיע עליו. הוא מציין טכנולוגיות אלה כהסבר לתצפיות עב"מים ולאירועים פאראנורמליים אחרים כמו התגלויות ומגע חוצני.


ניתן להעמיק בנושא דרך הסרט התיעודי האחרון שעוסק בעבודתו שנקרא "מפגשים קרובים מהסוג החמישי: הקשר התחיל" (Close Encounters of the Fifth Kind: Contact has Begun).

על פי ג'ון ארצ'יבלד וילר (John Archibald Wheeler), הפיזיקאי המנוח מאוניברסיטת פרינסטון (Princeton University), חוקי המכניקה הקוונטית קובעים כי חלקיקים אטומיים קיימים במצב של "כל האפשריות" (state of constant possibility). למשל, הם יכולים להיות בכל מקום, בכל המקומות או בשום מקום בכלל, הן במימד הזמן והן במרחב. מה שמעגן אותם לפוזיציה היא המחשבה הפעילה של הצופה, כמו המדען במעבדה.


ד"ר גריר, אשר תידרך נשיאים וראשי מדינה על תופעת החוצנים, אומר כי ניתן להשתמש בתכונות המסתוריות הקשורות לעולם הקוונטים כדי לאפשר לגופים לנוע בזמן ובמרחב. "התודעה עצמה אינה מוגבלת לליבת המוח שלנו, לגופנו או למרחב ולזמן. בשנות השבעים של המאה העשרים ה-CIA פיתח את מה שנקרא "צפייה מרחוק" (remote viewing), כאשר קצינים הצליחו לראות את ברית המועצות מרחוק. הם השתמשו בתודעה ככלי ריגול והתוצאות היו די מוצלחות. קהילת המודיעין לקחה זאת מאוד מאוד ברצינות. לא זמן ולא מרחב מגבילים את המודעות."



176 צפיות0 תגובות

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page