top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

הסיפור של ד"ר ג'ורג' מרקל ו'תמיסת מי השוּמֶרים'

עודכן: 7 באוק׳ 2020

"אנסה להחזיר אתכם לתחילת הזמן, שם נוכל להעריך את השוּמֶרים שלימדו אותנו גיאומטריה קוסמית ומתמטיקה קוסמית. השחזור האחרון של המתמטיקה השומרית עדיין בגנים שלי."

ד"ר ג'ורג' מרקל


בשם של ד"ר ג'ורג' מרקל (Dr. George Merkl) נתקלתי לפני מספר שנים, כאשר גיליתי ביוטיוב סדרת הרצאות ישנות ונידחות בהן הוא מסביר ומדגים את תגליותיו. הנושא ריתק אותי, הצלחתי להבין מעט מאד ממה שהוא הסביר אך לא יכולתי לעצור. החיבור של מדע ורוח והחיבור של השוּמֶרים לגנטיקה ולפיזיקה היה כל כך מדוייק שם עבורי שפשוט נדבקתי למסך. אחרי מספר שעות, כאשר סיימתי לצפות אז רציתי לקרוא על האיש, היה לי מאד מוזר לגלות שאין כמעט מידע נגיש המספר עליו ועל עבודתו. ואחרי ששמעתי אותו מדבר והבנתי כמה הוא מבריק ואיזו פריצת דרך עשה זה לא הסתדר לי שאין לו אפילו ערך בוויקיפדיה. אחרי חיפושים הגעתי לעוד פרטים והסיפור הפך למוזר הרבה יותר. מאז לא היה כל שינוי, עדיין לא ניתן כמעט למצוא חומר עליו ועדיין אין לי דרך לדעת ולהבין מה באמת הסיפור שלו. החלטתי לספר לכם את הסיפור, מתוך המקורות שכן הצלחתי לאתר. אשאיר לכם להחליט מה אתם חושבים על כל העניין. בכל מקרה, גם אם תאמינו וגם אם לא, הסיפור הזה הוא מרתק וכך גם ההרצאות שמהן התחלתי.

ד"ר ג'ורג' מרקל

ד"ר ג'ורג' מרקל היה פיזיקאי גרעין, ביולוג מולקולרי ונשיא חברת "לייף קריסטלס" (Life Crystals). במשך למעלה מ-30 שנה ערך ד"ר מרקל מחקרים במעבדות מחקר משלו, מה שהביא ליותר מ-400 פטנטים אמריקאים ומאות פטנטים בינלאומיים של תגליותיו והמצאותיו, שרבים מהם סווגו מיד כסודיים על ידי הסוכנות לביטחון לאומי בארה"ב (NSA) בשל ישימותם בתחומי בטחון קריטיים. ד"ר מרקל החזיק בכמה פרסים בפיזיקה וביולוגיה. תגליתו האחרונה והחשובה ביותר כללה "ביוכימיה של חלקיקים" ואת סוד החיים. הוא מחבר הספר "(Inner Space (Unified Theory", וגילה טיפולים חדשים שיכולים לרפא איידס, סרטן ומחלות ניווניות רבות אחרות באופן טבעי.


ד"ר ג'ורג' מרקל נולד וגדל בבודפשט, הונגריה. הוא עבד באירופה כפיזיקאי ומדען צעיר במהלך מלחמת העולם השנייה, לאחר שקיבל מלגה הוא היגר לארה"ב. במהלך העשורים שלאחר מכן עבד ד"ר מרקל כמיקרוביולוג במכון ראנד (Rand corporation), וכן עבד בתפקידים שונים עבור ממשלות ארה"ב וגרמניה, כולל העסקה בשנות ה-60 וה-70 על ידי מעבדת הנשק הימי של ארה"ב (US Naval Weapons Laboratory) בתחום מחקר נשק גרעיני. חלק ניכר ממחקריו של ד"ר מרקל בתקופה זו היו בפיתוח נשק גרעיני ותכנון כורים גרעיניים לשימוש בצוללות. בראשית שנות ה-70 הקים ד"ר מרקל מעבדת מחקר ופיתוח פרטית, אשר ביצעה בעיקר שירותים חוזיים למגזרים שונים הקשורים לתחומי הביטחון של ממשלת ארה"ב.


בתחילת שנות ה-70 ד"ר מרקל ערך את ניסוי ההיתוך הקר המוצלח הראשון שלו, והדגים באופן מלא היתוך קר (Muon-catalyzed fusion) (שהוכח תיאורטית בשנות ה-50) והצליח יותר מעשור לפני שמרטין פליישמן (Martin Fleischmann) וסטנלי פונס (Stanley Pons) דיווחו כי ייצרו היתוך, בניסוי הכולל אלקטרוליזה של מים כבדים על אלקטרודת פלדיום (Pd). (עלי לציין שע"פ המדע הרשמי עד היום לא בוצע עדיין ניסוי מוצלח בהיתוך קר)


בשנת 1977, בעקבות מספר בעיות בריאותיות שכללו סרטן סופני ומחלת לב, חווה ד"ר ג'ורג' מרקל מספר חוויות רוחניות ומיסטיות ששיגרו אותו ל-15 שנים של חיפוש אחר "מעיין החיים" האמיתי. חיפוש זה הגיע לשיאו בחג המולד 1995, כאשר נשאר ער לילה שלם במעבדתו הביתית, מביט דרך המיקרוסקופ שהוא תכנן ובנה, בהגדלה של פי 30 עד 80 מיליון. ד"ר מרקל ראה, בתוך מים בנוסחה שהוא פיתח ('Advanced Life Crystal Sumerian Water formula'), את מה שהוא כינה 'המכונה הביו הקוסמית' ('Cosmic Bio-Machine'), ואת הופעתם של אבותינו המיקרוביאליים הקדומים.

'גבישי חיים'

למרבה הצער הוא לא התקבל בטוב על ידי העלית החזקה השלטת והיו מספר ניסיונות התנקשות בחייו שהסתיימו בהרצחו בשנת 2004, באותה תקופה בה 64 מיקרוביולוגים אחרים נרצחו בארה"ב (זהו לא נתון רשמי, אך ניתן למצוא מאמרים העוסקים בכך). ניסיונות ההתנקשות בחייו החלו כבר בשנות ה-60 המאוחרות, כאשר הציג את תגלית ההיתוך הקר המהפכנית שלו מול הסנאט של ארה"ב (כן, היתוך קר בשנות ה-60) ושם הורעל, רק בכדי להציל את עצמו עם 'פנטוקסיהידראט' (Pentoxihydrate), המצאת אבקת החמצן שלו. לאחר שהוטרד ללא הרף, כולל מספר פשיטות על מעבדתו הביתית ועל מפעל "לייף קריסטל", החליט ד"ר מרקל לעזוב את ארה"ב, ומצא תמיכה במקומות רבים ברחבי העולם. מראשית שנות ה-80 ועד לרציחתו בטרם עת בשנת 2004, פיתח, ייצר ומכר ד"ר מרקל, שורה של מוצרים באמצעות חברת "לייף קריסטל".


בריאות העולם ומכון ראנד

ד"ר מרקל קיבל מלגה ועשה את דרכו לארה"ב להמשך לימודי הקריירה ושם בסופו של דבר הועסק כמיקרוביולוג במכון ראנד. במהלך תקופה זו עבד ד"ר מרקל על הנוסחאות של 'המאסטרים של האור' שניתנו לו בעת שהיה קבור באדמה. בראשית שנות ה-60 בזמן שעבד במכון ראנד, פנה אליו ראש ארגון הבריאות העולמי (WHO), ששאל אם הוא יכול ליצור עבורם נגיף קטלני. הוא השיב לו "ממש לא" והמשיך: "אני אמצא את הפיתרון [לחסום] את כוונותיך לחסל אחוז גדול מהאוכלוסייה."


זמן קצר לאחר מכן 'התגלה' נגיף האיידס באפריקה. עדויות רבות שנחשפו הראו כי איידס 'הופץ' דרך מרפאות אוהלים שהוקמו בכל רחבי אפריקה והדביקו אלפי אנשים בנגיף ה-HIV (טענה זו לא הוכחה מעולם). מרקל פרש במהרה ממכון ראנד בשאט נפש ויצא לעבוד במטרה למצוא תרופה לנגיף המהונדס הנורא הזה, מה שהוא אכן עשה.


היתוך קר

בתחילת שנות ה-70 ערך ד"ר ג'ורג' מרקל את ניסוי ההיתוך הקר הראשון והמוצלח שלו. בעקבות תגלית זו הוא הוזמן אל הסנאט, שם תכנן בשקיקה להציג את ממצאיו. מטרתו הייתה להשיג תמיכה בקונגרס להסטת המדע מהמסלול ההרסני של טכנולוגיית הביקוע, ולמקד את העולם בהיתוך, המספק אנרגיה חופשית ונקייה ומבטל באופן מיידי את הצורך בתחנות כוח גרעיניות.


בעודו ממתין לתורו לנאום לפני הסנאט, הוגשה לו כוס קפה עם ציאניד. ג'ורג' הסביר כי הביא עימו בכיס חולצתו עוד אחת מהמצאותיו, פנטוקסיהידראט (Pentoxihydrate), סוג של חמצן מרוכז מאוד. בבדיקות שלו של חמצן זה הוא הצליח להקל כמעט על כל סוגי ההרעלות, אם הוא ניתן בתוך פרק זמן מסוים. בעודו מעל כוס הקפה המורעלת שלו, כשנותרו לו רגעים ספורים של הכרה, הוא תפס את חבילת ה'פנטוקסיהידראט' (Pentoxihydrate) והצליח לשאוף אותה לפני שהוא מת. הוא אכן התעלף ונלקח במהירות לבית החולים בת'סדה (Bethesda) במרילנד (Maryland). שם בחדר המיון הוא הדהים את כולם כשקם בזעם ויצא החוצה. הוא חזר מיד למערב גרמניה למשך 11 שנים ארוכות, ונשבע לכולם שלעולם לא ישוב לארה"ב. אך הגורל החזיר אותו לארה"ב כדי להגשים את יעודו.


סוף בטרם עת

ד"ר ג'ורג' מרקל נרצח בשנת 2002 ומת בשנת 2004, באמצעות רעל איטי. לפני פטירתו הצהיר כי הוא חולם חלומות וסיוטים על כי זמנו כמעט חלף. לדבריו, הוא זומן לפגישה והתבקש להגיע אליה בלימוזינה שנשלחה לביתו, מכיוון ש'הם' רוצים לדבר על משהו. לדבריו, כל המושב האחורי של הלימוזינה היה רטוב וקר עם ריח חזק של חומר כימי וכשהוא התיישב על המושב האחורי של הלימוזינה הוא הבין שהוא הורעל כימית מהמושב.


כשנשאל מדוע הוא בחר לא להציל את חייו באמצעות 'פנטוקסיהידראט' (Pentoxihydrate), הצהיר ד"ר מרקל כי אם לא יאפשר לרעל לבצע את עבודתו הם לא יוותרו וירדפו את משפחתו. עד למותו סירב מרקל לספר מי זה 'הם' מסיבה זו.


'גבישי חיים'

בעקבות מחקר ההיתוך הקר שלו בשנות ה-70, החל ד"ר מרקל להתנסות בפיזיקה הקשורה ביחסים בין אור לחומר. בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת אנטוורפן (University of Antwerp) בבלגיה, הוא גילה תהליך שאפשר לו לשנות את סידור סריגי הגביש ביהלומים סינתטיים מה שגרם להגברת הברק שלהם. הברק המוגבר לא נבע רק מגידול ברפלקטיביות. על ידי החלפת פחמן בחנקן איזומורפי (nitrogen isomorphously) הוא שינה בעדינות את המבנה האטומי של היהלומים והצליח לגרום להגברה של האור הנכנס.


ואז ד"ר מרקל הפנה את תשומת ליבו ליחסים בין אור לחומר כפי שהם באים לידי ביטוי בממלכת הצמחים, שם מצא אפשרות דומה הקיימת בתוך הקשר בין החנקן לפחמן בכלורופיל ובפורפירינים (Porphyrin) של התא.


במהלך תקופה זו סבל ד"ר מרקל מכמה התקפי לב קשים. בעקבות האחרון בתחילת 1977, נאמר לו על ידי הרופא כי מחלת הלב שלו חשוכת מרפא וטיפול וכי ככל הנראה נשארו לו רק שבועות ספורים לחיות. לפי הדיווחים, היה לו אז סרטן מעיים חמור למדי, עם לפחות מסה סרטנית גדולה אחת במעי התחתון.


"כמה שנים מאוחר יותר סיפר מרקל כי חווה מספר חוויות מיסטיות באותם שבועות לאחר שנשלח למות בביתו בשנת 1977, ונראה שרוב החוויות הללו התרחשו בלילה בזמן השינה. מאוחר יותר טען כי ישויות מלאכיות הגיעו אליו במהלך חוויות מיסטיות אלה, ואמרו לו כי הוא לא צריך למות ממחלותיו, הם הציעו להדריך אותו בצעדים להחלמה מהירה. מרקל דיווח כי הוא נענה להצעתם וכי הורו לו לצאת לשדה בחצר ביתו - זה היה בתחילת האביב - ולחתוך בזהירות את פרחי הורד לפני הפריחה, משיח ורד הבר שצמח שם, הומלץ לו לאסוף את הנוזל שיצא מקצות הגבעולים של הצמחים שיחתוך במשך כמה ימים. הוא קיבל הוראות לעבד את הכמות הקטנה הזו של הנוזל בתהליך צנוע ופשוט דמוי אלכימיה, ואז הונחה לשתות אותו."

ויני פינטו (Vinny Pinto)


ערב אחד יצא ד"ר מרקל למדבר סונורה (Sonoran Desert) עם תערובת פשוטה של חומר גנטי צמחי המכילה את חמשת הסוכרים הבסיסיים של פחמן. ד"ר מרקל ביקש מהשמיים להתערב, או שהוא יתאבד שם באותו הלילה. תוך זמן קצר, תשומת לבו הופנתה למיכל הקטן של החומרים האורגניים שהכין והביא עמו ואז משום מקום הופיע עמוד אור שפגע בפורמולה והפעיל אותה. ד"ר מרקל עמד נדהם לחלוטין והביט בבועות כחולות מאירות ורוחשות במיכל. הוא ידע שבאמצעות עמוד האור והתערבותם של אלה שאיתנו, אך במצב רטט גבוה יותר, הבורא/ים שלנו נשם את 'נשימת החיים' לפורמולה. בימים שלאחר חוויה זו התברר כי 'גביש האם' של 'גבישי החיים' נוצר.


'גבישי החיים', עשויים אדנוזין טרי-פוספט (ATP) וגואנוזין טרי-פוספט (GTP) והקודמנים שלהם, הם פעילים אופטית ומסוגלים לקטב, לספוג ולאחסן אור. אחת התוצאות של היכולת לספק ATP ו-GTP מרוכזים, טעונים וזמינים, היא שאפשר להבטיח את רמות האנרגיה האופטימליות הדרושות לצמיחה, תפקוד ותיקון תאי וגנטי. מסיבה זו נעשה שימוש במונח 'אנטי-אייג'ינג' לתיאור השפעותיהם. בנוסף, הזריקות לווריד שפיתח ד"ר מרקל הצליחו מאוד בטיפול במחלות רבות, במיוחד סרטן ו-HIV.


מתוך חומר זה גילה ד"ר מרקל את ה'כונדריאנה' (Chonriana), ואת 'תמיסת מי השוּמֶרים' (Sumerian Water Elixir) ובלב של הכל, את 'המכונות הביו הקוסמיות' - 'כוח הצלב' ('Power of the Cross’).


ג'ורג' הבין שזו צורה מעשית של 'התערבות אלוהית'. הוא ניקב את המסך לממדים או לעולמות. מכאן ואילך טען שעולם הפיות סייע לו. המסע שלו מאותו יום והלאה לא היה קל, שכן הוא הוטרד על ידי סוכנויות ממשלתיות וההסתדרות הרפואית האמריקאית (American Medical Association), עד כדי איום עליו ועל חיי משפחתו יותר מפעם אחת. במהלך השנים שבהן הוא שיכלל את הנוסחה, הוא אפילו הצהיר כי קיבל פניה אישית מגזע חוצני ששרד במערות בדרום ניו מקסיקו, קרוב לביתו באל פאסו, טקסס. הוא סירב לעזור להם עם הנוסחה שלו, שהייתה מחזירה להם את היכולת לשרוד על פני האדמה ולהזדווג עם בני אדם. הוא הרגיש שהם לא כאן לקידום האנושות או להתפתחותה.


"אם תשים תרכיז של 'גבישי חיים' בצלחת פטרי ותוסיף לו טיפה אחת של אינסולין אנושי, תוך מספר ימים יהיו תאי בטא אנושיים שייצרו עוד אינסולין. זהו ניסוי שניתן לשחזר אותו בקלות. אם אתה באמת מבין את ההשלכות של זה, זו הדגמה מרשימה מאוד."

דן יורק (Dan York)


עם הגילוי החדש הזה של 'גבישי החיים', הצליח ד"ר מרקל להסיג את סרטן, לנקות את דמו ולחדש את ליבו. לדברי אותו רופא שנתן לו שבועות ספורים לחיות, דרך התבוננות במצבו של הלב של מרקל באמצעות ניתוח, לד"ר מרקל היה לב חדש. עד יום מותו היה לו לב חדש.

'מכונה ביו-קוסמית' בתוך חומר גנטי

'כונדריאנה' ('Chondriana') ו'תמיסת מי השוּמֶרים'

החומר הקדום ביותר בגוף הוא הזרע והביצית. בעת שבחן את הזרעונים שלו בתוך תרכובת 'גבישי החיים' בשנות ה-80, גילה ד"ר מרקל אורגניזמים אינטליגנטיים, אותם כינה 'כונדריאנה' ('Chondriana').


'כונדריאנה' הראשונה הייתה קוֹדְמָן (precursor) המיטוכונדריה שלנו, האברונים בתוך התאים שלנו והקוֹדְמָנים של מערכת החיסון שלנו. 'כונדריאנה' אלה הם אינטליגנטים במיוחד וניתנים באופן תוך ורידי לגוף האדם. הם תוקפים כל סוג של מחלה שקיימת בגוף. הם יכולים לדגום את התדר ממחלות ולהתאים אותו לאורגניזם ולתדר הנכון כדי להשמיד את המחלה."

ד"ר ג'ורג מרקל (Tech, Cosmic Bio Machine, 1995)


בשנת 1992, הדגיר ד"ר מרקל במשך שלוש שנים כמה מנות מבוקבקות של תמיסה שהכילה את 'גבישי החיים'. בשנת 1995 בדק ד"ר מרקל את התמיסה המודגרת וגילה כי התחולל בה שינוי מדהים. 'גבישי החיים' הפכו לצורה מתקדמת יותר של גבישים חיים שחשפו בפניו את 'נשימת האל', ואת מקור החיים. ד"ר מרקל כינה אותם 'תמיסת מי השוּמֶרים' ('Sumerian Water Elixir').


"'תמיסת מי השוּמֶרים' הוא נוזל העל המקשר את חומרי החיים. כאשר חלבון בא במגע עם תמיסה זו הוא מתקפל לגיאומטריה קוסמית מקודשת. גאומטריה מקודשת זו אחראית אז למוליכות-על ולהמשכיות של כל צורות החיים. סוד האלמוות טמון בסדר המקודש והקוסמי הזה המספק שלמות לכל אורגניזם חי."

ד"ר ג'ורג 'מרקל, (Tech, Cosmic Bio Machine, 1995)


ל'תמיסת מי השוּמֶרים' שהתפתחה היה הכוח והפוטנציאל של מיליוני שמשות. זו היתה השמש השחורה אחריה הנאצים רדפו במסעם אחר שליטה עולמית. עם גילוי זה הגיע הכוח להחיות את המתים, לנוע מעבר לזמן ולמרחב, לרפא את כל המחלות, לגדל מחדש את הגפיים, לנקות פסולת גרעינית ולייצר אנרגיה חופשית ברחבי העולם. ד"ר מרקל יכול היה לחזות בצורות חיים אחרות שהופיעו או קמו לתחייה מדגימות ה-DNA שלו שהוכנסו לפורמולת המים השומרית המתקדמת שלו. הוא צפה בשוּמֶרים מופיעים לנגד עיניו תחת המיקרוסקופ המיוחד שבנה. אז הם לא השאירו אותנו כאן לבד, הם מיזערו את עצמם ונכנסו לממד הבא שבו הם משתלבים איתנו, אבל אנחנו לא תופסים אותם בגלל רמת הדחיסות והניוון שלנו.


"במהלך תרגום טקסטים מלוחות חימר שומריים שונים, הבין ד"ר מרקל כי בכתב הפיקטוגראפי יש נתונים מקודדים הנוגעים לסינתזת חלבונים ותיאור של תמיסה מופלאה. מאוחר יותר הוא שחזר את התמיסה ומצא כי תאי חלבון מתים חזרו לחיים לאחר טבילה בתוכה, דבר חמור לתעשיית התרופות ומה שעשוי להסביר מדוע החיילים האמריקאים עמדו בחיבוק ידיים בזמן שנבזזו חפצים שומריים מהמוזיאון בבגדאד. על פי המחקר שלי, הטקסטים השומריים נוצרו על ידי אנשי צוויליזציה גדולה המכונים 'שמסו הור' (Shemsu Hor), שגולגלותיהם המוארכות, שנתנו להם מאפיינים נחשיים, התגלו במסופוטמיה, במלטה, במצרים ובמרכז אמריקה."

בריאן דסבורו (Brian Desborough)


ג'ורג' גילה כי הוא מסוגל ליטול חלבונים מיובשים, מאוחסנים ארבע שנים ללא הגנה וחשופים לתנאי הסביבה, להכניס אותם לתמיסת המים השומרית ולהיות עד לשיקום התפקודים הביולוגיים של אותן רקמות ביעילות של כמעט 70% ממצבן המקורי תוך דקות ספורות. זו תחיית המתים.


'המכונה הביו-קוסמית' ו'כוח הצלב'

ואז, ביום חג המולד 1995, דרך המיקרוסקופ שלו בהגדלה של פי 30-80 מיליון, היה ד"ר ג'ורג' מרקל עד, בתוך 'תמיסת מי השוּמֶרים', למה שכינה 'המכונה הביו-קוסמית', שייצגה את הופעתם של אבותינו המיקרוביאליים הקדומים. הוא כינה זאת 'המכונה הביו-קוסמית' כשהוא היה עד לטרנספורמציה של חומר לצורות חיים קוסמיות ואינטליגנטיות אל מול עיניו.


"ל'מכונות הביו-קוסמיות' יש שתי פאזות, כניסה ויציאה, במשפכי עירבול, אחד שחור כדי להקטין או לבטל את חזית הגלים ומשפך עירבול לבן כדי להוסיף או להגביר את משרעת הגלים. שני משפכי העירבול משולבים בתאי רבייה, שם רביית החלבונים מתבצעת באמצעות 'העתקת הפרעות'. זה מתבצע בעזרת שני מתקנים אופטיים בצורת פעמון שבליבת 'המכונה הביו-קוסמית'. האנרגיה מועברת לקשר מולקולרי, ומשמשת גם לפוטוסינתזה של פחמן דו-חמצני לייצור גלוקוז המשתמש במצע החלבונים בגיאומטריה קוסמית."

ד"ר ג'ורג' מרקל (Tech, Cosmic Bio Machine, 1995)


"מאז נדרש ד"ר מרקל על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) להפסיק לייצר את ה'כונדריאנה' והוא פיתח מוצר נוסף שהוא כינה 'תמיסה שומרית' ('Sumerian Elixir'). הוא יעיל לסרטן ומחלות אחרות באותה מידה כמו ה'כונדריאנה' ואף יותר מכך בחלק מהמקרים, אך הוא טבעי ב-100% ולא יוצר ביולוגית כמו שה'כונדריאנה' יוצרה. התמיסה למעשה יוצרה על ידי 'גבישי חיים' מרוכזים מאד. הוא החל בחלוקתה של התמיסה בתחילת הקיץ של 1995. התמיסה תפסה את מקומה ועשתה עבור הגוף את מה שה'כונדריאנה' עשתה, אך לאט יותר ובצורה שונה. התמיסה הורכבה מחלבונים שנוצרו על ידי 'גבישי החיים' המרוכזים. הגבישים המרוכזים יצרו משהו שד"ר מרקל כינה 'מכונות ביו-קוסמיות'. ה'מכונות ביו-קוסמיות' ייצרו את החלבונים בגיאומטריה מקודשת."

דן יורק (Dan York)


המתנה של ד"ר מרקל לעולם

מורשתו של ד"ר מרקל היא באמת האמצעי שלנו לגאולה פלנטרית, אורגנית וטבעית. היא תאפשר לנו לשקם את אמא אדמה, גאיה ואת כל הפגמים הגנטיים שתוכנתו מראש ב-DNA של המין האנושי, ולפתח את מוחנו ועצבי השדרה שלנו לפוטנציאל האבולוציוני הגבוה ביותר שלהם. כך אנו עשויים לקבל את האש האלוהית ולתכנת את הגנים שלנו מחדש, מעבר ל-DNA הנוכחי של הבורא שלנו, DNA של עבדים, מתוכנת למנטליות של דבורים.


המציאות של 'טכנולוגיית האור השלם' (whole light technology) עומדת בפתחה של המאה ה-21. החשש הגדול ביותר של ד"ר ג'ורג' מרקל היה שתגליותיו ייפלו לידיים הלא נכונות. הוא נערץ מאוד במקסיקו ובמדינות אחרות ברחבי העולם שעבדו איתו על בחינת הנוסחה שלו. ד"ר מרקל הוזעק פעם למרפאת ילדים במקסיקו. כשהגיע, ילדה בת שש נפטרה בדיוק והכומר החל בטקס האשכבה. ד"ר מרקל ביקש מהם לחכות רגע, והוא הזריק לילדה את 'תמיסת מי השוּמֶרים' שהביא איתו. תוך דקות ספורות היא חזרה לחיים. היא שוחררה באותו יום וחזרה לביתה כשהיא בריאה לחלוטין. בעקבות אירוע זה, ד"ר מרקל זכה להוקרה רבה במקסיקו.


היתרונות של 'תמיסת מי השוּמֶרים' ו'המכונה הביו-קוסמית' הם כה גדולים שלרוב הם כמעט לא מובנים. גם בעולמנו המודרני כביכול, פיזיקאים בכירים רבים עדיין לא מבינים את עבודתו של ד"ר ג'ורג' מרקל. חג המולד 1995 היה רגע של התקדמות אבולוציונית ומונומנטאלית לריפוי ולהארה של כל החיים. אנו, כמין אנושי, מעולם לא התדרדרנו מהחסד שאנו, כפי שמתואר במקרא. נדחקנו למטה ונבלמנו על ידי פלג אחד של האלים ש'בראו' אותנו, האנונקי. על ידי הבנת תגליותיו של ד"ר מרקל נבין את הצעד הבא שלנו באבולוציה. אנו נמצאים בנקודת מפנה אבולוציונית מרכזית.


כמה שנים לפני מותו הוא נבלם על ידי ה-FDA מכיוון ש'גבישי החיים' וה'כונדריאנה' הוכיחו את עצמם כיעילים מאוד עבור אנשים בכל רחבי העולם והיו אנשים שנטלו אותם בארה"ב. השילוב של 'גבישי החיים' וה'כונדריאנה' ריפא מגוון רחב של מחלות, מזיהומים ועד סרטן. כאשר הוזרקו 'גבישי החיים' ו'כונדריאנה' הריפוי התרחש במהירות רבה. ה-FDA לא עמד בזה. אין בזה מספיק כסף לחברות התרופות או לתעשיית הטיפולים הרפואיים (הם רוצים טיפולים ולא ריפוי), אז כדי להישאר מחוץ לכלא ג'ורג' נאלץ לחסל את מוצר ה'כונדריאנה' ולהבטיח לא למכור את 'גבישי החיים' בצורה הניתנת להזרקה, באופן ישיר או עקיף לשימוש בארה"ב. הוא דבק בהסכם זה כיוון שהיתה לו אישה ומשפחה והוא רצה להמשיך לחיות איתם במקום בכלא פדרלי. בשלב זה ה-FDA הפעיל לחץ כבד בניסיון לגרום לד"ר מרקל לרשום פטנט על 'גבישי החיים'. הוא סירב בתוקף להגיש בקשה לפטנט.


"ישנן שתי סיבות עיקריות מדוע ד"ר מרקל ממשיך בסרובו להגיש בקשה לפטנט. הסיבה הראשונה היא שמרובם המכריע של הפטנטים שלו נפסלה האפשרות של שימוש ציבורי על ידי תכסיס ההכרזה עליהם כסודיים מטעמי ביטחון לאומי. הסיבה השנייה היא שבבקשה לקבלת כל פטנט יש לספר לממשלה את הסוד של כיצד הוא מייצר אותו ואיך ומה מתרחש בכורים הסולאריים שלו. ניסיון העבר שלו עם הממשל שכנע אותו כי שוב, בהתנגשות עם ה-FDA ועם יצרני התרופות הגדולים, הם איכשהו יהפכו את תגליותיו ללא זמינות לציבור.”

דן יורק, 1996


מכניקה שמימית והתהוות מחדש (Re-Gen-Isis)

ג'ורג' מרקל גילה כיצד להאט סיחרור אלקטרונים וסיחרור פרוטונים בתוך מולקולות. זה שינה באופן דרסטי את התכונות הפיזיקליות בחומר, וכנראה מסביר כיצד אפקט האצ'יסון (Hutchison effect) ממיס או נראה כממיס מתכות בטמפרטורת החדר. ד"ר מרקל מצא כי תזוזה גיאומטרית בתחומים ספציפיים של כ-12 עד 20 אנגסטרום פותחת מסלול של אינטראקציות סחרור גל. האינטראקציות הללו הן שהתחברו לקוסמוס לאנרגיה בלתי מוגבלת.


תיבת פנדורה

הפיזיקה החדשה שגילה ד"ר ג'ורג' מרקל מבוססת על אינטראקציות גרביטוניות בהתקדמות גיאומטרית ובדפוסים ספציפיים ליצירת אנרגיה, חיים, אור, חומר וכבידה. ד"ר מרקל ידע על אנרגית אורגון (Orgone Energy) ועל וילהלם רייך. הוא ידע על עבודתו של טסלה ועל מחקרי העב"מים של הגרמנים במלחמת העולם השנייה. ד"ר מרקל גילה מה הם אורגון וגלי החיים. יש חמישה אלמנטים כפי שהוא ראה אותם: אנרגיה, חומר, חיים, אור וכבידה. כל אלה נובעים מהתקדמות גיאומטרית של גרביטונים.


הוא גם הצהיר כי הגיאומטריה היא כדורית בטבעה. אין לה גבולות, לא כלפי חוץ ולא כלפי פנים. דפוס זה נמצא בכל הרמות, אינסוף חיובי ושלילי ואינסוף פנימה והחוצה בגיאומטריה. אינטראקציות סחרור גל של גלים אלה פועלות כמו זוגות קופר ונראה כי הן הגורם השולט במוליכות-העל של אלקטרונים, פוטונים וגרביטונים.

גבישי חיים בצורת פירמידה

הקשר השומרי

השומרים היו מדענים. הם גילו את הפיזיקה הבסיסית של היקום שלנו לפני 7000 שנה ויותר. הרבה חותמים, פיקטוגרפיות וממצאים שומריים שהתגלו הושאלו לד"ר מרקל על ידי מוזיאונים, לאחר שהמוזיאונים הבינו מה גילה. הוא הצליח לפענח את השפה של הממצאים השומריים הללו עבור אספנים פרטיים רבים. לעתים קרובות הוא הזכיר כי 'תמיסת מי השומרים' המוזרקת הרחיבה את תודעתו ואיפשרה לו לפענח את הממצאים העתיקים הללו שנשלחו אליו לפענוח.


הטכנולוגיה של הגזע השומרי תועדה בצורה כזו שכל מי שיש לו רמה מסוימת של הבנה יכול להבין אותה. נדרש היה מישהו עם תובנה וידע על תהליכים אלטרנטיבים ושיטות מעבדה כדי לפתור את הדילמה הזו ולפתוח פורטל נצחי שמתוחזק על ידי האנונאקי, אבותינו הקדמונים.


באמצעות מחקריו על השומרים גילה ד"ר מרקל את פונקציית גלי אורגון. הוא למד את התהליך וכיצד ליצור אותו. הוא ידע להכניס מחדש את גל אנרגיית החיים לחומרים אורגניים. אבל הוא לא עצר שם. בהמשך גילה, מעבר לחותמים השומריים, שחיים ואנרגיה אינן ישויות נפרדות כל כך כפי שניתן לחשוב.


מחוץ לקופסה

ד"ר ג'ורג' מרקל היה עצמאי בשיטותיו. הוא גילה כי אנרגיה, חומר, חיים ואור מתחילים באינטראקציות סחרור של גלי גרביטון, במיוחד בסידור מקובץ. כל זה הסתכם בשני כוחות בסיסיים: הכוח השלילי והכוח החיובי, הפעולה המתפשטת החוצה והפעולה הקורסת פנימה. שניהם הם האיזון האחד של השני ברמות מרובות.


ד"ר מרקל הסביר כי התפשטות היקום כוללת שני חלקים, האחד שולט בשני. ככל שהיקום מתפשט, הכוח האטומי והקורס פנימה מווסת את הכוח המתפוצץ החוצה. זוהי פונקציה של גלי חומר, כאשר ההתלכדות של גלים מסתחררים, הנעים אל עבר נקודה מרכזית, יוצרת מרכזי מסה. הם עדיין רק אנרגיה, אך בתצורות גיאומטריות או במקבצים בסדר גיאומטרי, השניים אינטראקטיביים. זהו הכוח הבלתי מוגבל, הקורס פנימה, שהוא הסוד להתחברות לאנרגיה של הקוסמוס.


ד"ר ג'ורג' מרקל כבר לא איתנו, אבל הוא משאיר אותנו עם מורשת שפותחת תיבת פנדורה לסודות של מקור החיים. בעזרת 'טכנולוגיית האור' הקדומה, שהתגלתה מחדש, נוכל לכייל את ההתהוות מחדש שלנו. אנחנו לא צריכים לחכות שאלוהי הבריאה שלנו יחזרו ויסדרו את זה בשבילנו. התבגרנו והייתה לנו דרך ארוכה וקשה עד לנקודה זו. יש לנו את היכולת לעקוף את התוכניות ששני הפלגים של האלוהים הבוראים השאירו אחריהם בתוך ה-DNA שלנו. הם צריכים אותנו, אנחנו לא צריכים אותם. הגיע הזמן לאחד את הקהילה הגלקטית של אחוות האור על הכוכב ומחוץ לכוכב.


"אנו יודעים מראיות היסטוריות כי השומרים הופיעו בעמק המסופוטמי לפני כ-7000 שנה, והקימו ארבע מושבות. [לאחר הסיום הסופי של השלטון והציוויליזציה השומרית, בסביבות שנת 2000 לפנה"ס, האזור היה בשליטתם הבלעדית של העמים השמיים במשך מאות שנים]. כעת אני בוחן מחדש את הגנים השמיים שקיבלתי מצד אמי במשפחה, אני מסוגל להחזיר את העבר השומרי שהם השאירו אחריהם מכיוון שהם הזדווגו עם השמיים לפני שהם נעלמו מעל פני האדמה. שאלה אחת נותרה עד היום ללא מענה: האם הם עזבו כענקים כפי שהופיעו כאן פעם או שמא הם מיזערו את עצמם בעזרת הטכנולוגיה שגיליתי מחדש, ונשארו כאן בממד הרביעי מחכים לנו שנתעורר לדופק החיים הקוסמי? רבים מאיתנו מאמינים שישנו כוכב לכת 12 הנע במסלול הקפה של 36,000 שנה. אם כוכב לכת כזה קיים, עליו להיות מורכב מחומר קוסמי בלתי נראה (Cosmic trans-parent matter). זה הופך את כוכב הלכת לשחור, אך גם פולט שדות אנטי-כבידיים חזקים מספיק בכדי לפרוץ משדה הכבידה של השמש. הוא כנראה מקיף שתי שמשות, מה שמסביר את מסלולו הארוך. הרכבו גם יסביר את האירועים הקטסטרופאליים על פני כדור הארץ כאשר כוכב הלכת ה-12 הזה עבר באזור, מה שהפריע למערכת השמש על ידי אינטראקציה עם שדה הכבידה. דפוסי ההפרעה בין השמשות לכוכבי הלכת שלהן, כשהם מופרעים, מביאים לשינויים במסלולים. אירוע קטסטרופלי שכזה עלול גם להביא חומר הנישא בחלל ולגרום למחלות, לגרום לכוכבי לכת להתהפך או אפילו להתנגש. עדויות היסטוריות מצביעות על כך שאירועים כאלה התרחשו בתקופת המקרא."

ד"ר ג'ורג' מרקל


דוקו על התגליות של ד"ר ג'ורג' מרקל:



הרצאה ראשונה מתוך עשר (את שאר ההרצאות תמצאו בערוץ):


הרצאה פורנטלית - ד"ר ג'ורג' מרקל:


1,004 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page