top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

מה הן הרשומות האקאשיות?

כשאתם שומעים את המונח רשומות אקאשיות, מה עולה בראשכם? כששמעתי את זה לראשונה, המחשבה הראשונה שלי הייתה ספרייה ענקית של מידע. יש אנשים שחושבים על הרשומות האקאשיות כעל ספרייה, או ספר. יש שחושבים על זה כעל מסד נתונים. אבל לפי הרשומות עצמן, הן ממד נוסף שנקרא אקאשה (Akasha). אקאשה בסנסקריט פירושו חלל או שמיים או אֶתֶר בקוסמולוגיה ההודית המסורתית, בהתאם לדת. בהרבה שפות הודו-אריות מודרניות ובשפות דראווידיות המילה המקבילה (לעיתים קרובות - אקאש) שומרת על משמעות כללית של "שמיים". האקאשה הוא ממד גבוה יותר מהממד בו אנו חיים. אני יודע, זה מוזר, אך זה מעניין גם אם אתם סקפטיים לחלוטין, בואו נצלול פנימה.

באקאשה, כל מחשבה, רעיון ופעולה מהעבר, ההווה והעתיד מאוחסנים עד אינסוף. אם אתם מכירים את תורת המיתרים, הרשומות האקאשיות הן בעצם כמו מסד נתונים של מה שקורה בכל היקומים שמתקיימים יחדיו. הרשומות האקאשיות הן בעצם תיעוד של מה שיקרה, קורה או קרה. מכיוון שהן ממד גבוה יותר, כללי הזמן לא באמת חלים. הזמן הוא שטוח לרשומות האקאשיות, כך שמידע מלפני 2,000 שנה נגיש כמו מה שקרה לכם אתמול. ומה שקרה לכם אתמול זמין כמו מה שיכול לקרות לכם - אם תשארו באותו מסלול גורל - בעוד 10 שנים.


אחת ההתייחסויות המוקדמות ביותר לרשומות האקאשיות בעת החדשה נעשתה על ידי הלנה בלוואצקי, מייסדת האגודה התיאוסופית בסוף המאה ה-19. תיאוסופיה היא מערכת אמונות אזוטרית המשלבת עקרונות פילוסופיים מהדתות המזרחיות תוך טענה ש"אין דת גבוהה מהאמת". בלוואצקי טענה שהיא למדה על הרשומות מנזירים טיבטים, או "מהטמות" שאמרו שניתן למצוא את הרשומות ב"אקאשה", או "אקאסה", המילה בסנסקריט לאור אסטרלי, או אלמנט האֶתֶר במערכות האמונות המזרחיות. היסוד החמישי הזה של המרחב נחשב למרקם הבסיסי של המציאות שממנו עולים כל היסודות האחרים - מקור המציאות החומרית. הרעיון המזרחי של קארמה הוא פן מרכזי ברשומות האקאשיות. "מאסטרים של החוכמה העתיקה", כפי שהתייחסה אליהם בלוואצקי, לימדו אותה ראיה מרחוק, יכולות על חושיות ומסע אסטראלי. היא השתמשה בכלים האלה כדי לתעל מידע מהרשומות האקאשיות ובנתה קהל גדול של תיאוסופים, כולל כמה מפורסמים.


גם המטאפיזיקאי רודולף שטיינר התייחס לרשומות האקאשיות, וטען שכל פעולה, מילה ומחשבה משאירה עקבות במחוזות האתריים. הפיזיקאי בן זמננו ארווין לאסלו חוקר קונספטים של אקאשה מנקודת המבט של המדע, והגיע למסקנה שהאקאשה מכילה תבניות לאידיאלים אנושיים כמו הרמוניה ואיזון נפשי. זה בא לידי ביטוי ב"פרדיגמת האקאשה" שלו, שאותה הוא מייחס לתהליכים האבולוציוניים של בני האדם.


אלה התומכים במודלים של רשומות אקאשיות מתייחסים לעתים קרובות לספר החיים (שמות) שהוזכר לראשונה בתנ"ך. כתבי הקודש טוענים כי תיעוד של כל חיים נשמר בגן עדן, ומתיעוד זה נשפטות הנשמות. מחקרים של השדה האקאשי היו גם מוקד מרכזי בכתביו ועבודתו של אדגר קייסי. המחקרים האקאשיים של קייסי העלו כי קיים מאגר מידע במישור קיום לא-פיזי, השומר תיעוד של העבר, ההווה והעתיד של כל נשמה. הקריאות של קייסי הן מהמוכרות ביותר.


בעוד שדבי ריטר (Debbie Ritter) עשויה לחלוק על היותה "מומחית", היא עומדת בדרישות. לאחר שלמדה סינית מנדרינית, תרגלה דיני סביבה ולימודי יוגה, שמאניזם, בודהיזם וקורס בניסים, היא פנתה לפתח את הכישרונות האינטואיטיביים שלה. בהכשרה עם מספר מורים, היא למדה את הרשומות האקאשיות עם הסופרת לינדה האו (Linda Howe), שפיתחה את 'תהליך התפילה בנתיב' ('Pathway Prayer Process'). כעת היא מאמנת חיים אינטואיטיבית, מדיום וקוראת רשומות אקאשיות.


כשנשאלה על מכשולים לגישה לרשומות, היא הסבירה שהמערכת היא פשוט לא "הדבר" של כולם. היא אמרה, "עבודה ברשומות עשויה להיות משהו שאנשים מסוימים סקרנים לגביו, אבל עבורם שום דבר לא מסתדר. כשזה קורה, זה עשוי להיות לגמרי הגיוני שיש נתיב או מודאליות אחרת שיהדהדו עם אותו אדם. אני רואה את זה כשאני עושה מפגשי מבוא קצרים. סקרנות אישית מסופקת, והם עוברים למשהו אחר".


היא הוסיפה כי מחסום נוסף הוא חוסר אמון וחוסר היכולת להשתחרר מהספקנות, והסבירה שחלקם מתמודדים עם דעות קדומות או שהם לא סומכים על הניסיון שלהם. בלי קשר, ריטר מאמינה שאף אחד אינו חסום לרשומות. "זה פשוט לא הניסיון שלי, כקוראת או כמורה", אמרה, והוסיפה כי חלק נרתעים מהרשומות בגלל חרדה. "זה תלוי באדם להחליט אם להמשיך. במקרה שלי, החרדה הצביעה על כך שמתעוררות בעיות פנימיות. הצלחתי לקבל תמיכה הן מהרשומות והן מאחרים לעשות קצת עבודה פנימית".


ריטר הוסיפה כי יש מדי פעם קריאות "שקריות" ברשומות האקאשיות. היא אמרה כי אינדיקטורים ברורים הם פחד או שליליות. "כמו כן, טון צורם, כמו 'אתה חייב לעשות את זה' או 'אתה צריך לעשות את זה' לא עובד עם אופי הרשומות", הסבירה ריטר שזה גם מבטל את הבחירה האישית. "בדומה לכך, אין 'גורל' או 'ייעוד' ברשומות, מכיוון שהחיים הם תוצאה של ריבוי מקרים וסינרגיות המשתנות ללא הרף. החיים יותר מורכבים מזה, ואין ודאות בעולם החיצון", אמרה.


באופן מעניין לכל דבר יש רשומה אקאשית משלו. לנשמה שלכם יש רשומה אקאשית, לבית שלכם יש רשומה אקאשית, לכלב שלכם, אפילו למערכת היחסים שלכם. אתם יכולים לפתוח את הרשומות הספציפיות של דברים כדי לשאול שאלות הנוגעות אליהם. כך מתאר אותם אדגר קייסי, המדיום המנטלי שהפך את הרשומות לפופולריות:

"ניתן להשוות את הרשומות האקאשיות, או "ספר החיים", למערכת מחשבי העל של היקום. זו מערכת שפועלת כמחסן המרכזי של כל המידע עבור כל פרט שחי אי פעם על פני כדור הארץ. יותר מסתם מאגר של אירועים, הרשומות האקאשיות מכילות כל מעשה, מילה, תחושה, מחשבה וכוונה שאי פעם התרחשו בכל עת בהיסטוריה של העולם. הרבה יותר מסתם מחסן זיכרון, עם זאת, הרשומות האקאשיות הללו אינטראקטיביות בכך שיש להן השפעה עצומה על חיי היומיום שלנו, מערכות היחסים שלנו, הרגשות ומערכות האמונות שלנו, והמציאות הפוטנציאלית שאנו שואבים אלינו... הרשומות האקאשיות מכילות את כל ההיסטוריה של כל נשמה משחר הבריאה. הרישומים הללו מחברים כל אחד מאיתנו אחד לשני."

ד"ר לינדה האו, מחברת הספר האינפורמטיבי להפליא, "איך לקרוא את הרשומות האקאשיות" ("How to Read the Akashic Records"), מתארת אותן כך:

"הרשומות האקאשיות מציעות העצמה וטרנספורמציה בכך שהן מעניקות לנו בדיוק את החוכמה, ההדרכה והתמיכה האנרגטית לה אנו זקוקים במהלך החיים. במשך אלפי שנים, הרשומות - הארכיון האנרגטי של אפשרויות העבר, ההווה והעתיד של נשמות - היו נחלתם הבלעדית של מיסטיקנים, קדושים ומלומדים. כבר לא! התודעה הקולקטיבית של המין האנושי גדלה, התפתחה והתבגרה. עצמאות רוחנית זו מסומנת על ידי יחידים שיודעים שיש להם גישה ישירה למקור הרוחני שלהם, ואשר מטפחים את מערכת היחסים הקדושה הזו."

בכנות, מה שבאמת מעניין ברשומות הוא קווי הדמיון בין תורת המיתרים ומכניקת הקוונטים לבין הרשומות. פירוש העולמות המרובים של מכניקת הקוונטים קובע שישנם יקומים מקבילים שמתקיימים זה לצד זה, ולכל פעולה שאנו עושים יש מספר אינסופי של יקומים המתקיימים במקביל בו זמנית, ממש לידנו, שבהם שלא ביצענו את הפעולה הזו.


פירוש העולמות המרובים קשור לרשומות האקאשיות מכיוון ששניהם אומרים לנו שיש אינסוף תוצאות לפעולות שלנו, אבל יש תוצאה ש"סביר להניח שתתרחש" לכל צעד שאנחנו עושים. לדוגמה, ברוב היקומים, אם תזרקו מזלג על הקיר, הוא יפגע בקיר וייפול לרצפה. אבל לפי פרשנות עולמות מרובים, יכול להיות שיש יקום שם בחוץ שבו אתם זורקים מזלג על הקיר, והוא חוזר אליכם בחזרה וננעץ לכם בעין, או מתמגנט לתקרה, או עובר ישר דרך הקיר, וזה ממשיך בלי סוף.


אנשים מפקפקים בתקפות הרשומות האקאשיות ממספר סיבות. סיבה אחת יכולה להיות בגלל שהם מבקשים מהרשומות תשובה לגבי העתיד, רק כדי לגלות שזה לא יוצא לפועל באופן שבו תיארו הרשומות. העניין הוא שאנחנו תמיד שולטים בגורל שלנו. הרשומות רק מספרות לנו מה התוצאה הסבירה ביותר שעומדת להתרחש בהתבסס על המסלול שבו אנחנו כבר נמצאים. אבל בכל רגע, אנחנו יכולים להחליט לפלס דרך חדשה ולנתב מחדש את התוצאות האפשריות שלנו.


קל גם לפקפק ברשומות כי זה מוזר לשמוע הודעות בראש שלכם. אתם עשויים לקבל את המידע שמגיע אליכם כמחשבות התת מודע שלכם. ואתם יודעים מה, אולי זו האמת. בכנות, מי יודע? אתם יכולים לבחור להאמין במה שאתם רוצים. אבל כך או כך, אם אתם מקדישים זמן להתחבר לרשומות, אתם פותחים את עצמכם למקור ידע חזק יותר מהמוח המודע שלכם. אם אתם מאמינים שהמידע מגיע מהעצמי הגבוה ביותר שלכם, או מהרשומות האקאשיות, זה לגמרי תלוי בכם ולא באמת משנה.


הדבר הטוב ביותר ברשומות הוא שאתם יכולים להשתמש בהן כמשאב בכל פעם שאתם רוצים תשובות. דרך הרשומות, אנו יכולים להוריד מידע לגבי כל נושא ושאלה שניתן להעלות על הדעת - כל עוד השאלות ממוקדות בעצמכם (אם אתה קוראים בעצמכם) ובלתי מוגבלות.


לפני שניכנס ללמה חיוני להימנע משאלות כן או לא, עליכם ללמוד עוד על שומרי הרשומות. הישויות שמתרגמות את הרשומות האקאשיות לשפה שאנו יכולים להבין נקראים המאסטרים, המורים והאהובים שלנו (בקיצור - MTLOs,). ה-MTLOs הם בעצם הצוות הרוחני שלנו. הם לוקחים את השאלות שלנו לרשומות וחוזרים אלינו עם תשובה שאנחנו יכולים להבין.


עם זאת, ה-MTLOs לא סובלים שוטים. הם לא אוהבים שאלות של כן או לא כי הם לא מגידי עתידות - אף פעם אין תשובה פשוטה של "כן" או "לא" לרוב הבעיות האנושיות שלנו. ה-MTLOs שלכם אוהבים אתכם, והם רוצים להעצים אתכם לקבל החלטות בעצמכם. הם סוג של מנטורים: הם רוצים שתלמדו שיעורים בעצמכם, אבל הם כאן כדי להדריך אתכם במסע שלכם. לפעמים הם מספקים מידע בצורה כמעט פתאומית - אל תיעלבו, רק שלפעמים הבעיות האנושיות שלנו מרגישות מאד קטנות ומטופשות עבורם... ויש להם הרבה מה לספר לכם על דברים חשובים.


השאלות הטובות ביותר לשאול את ה-MTLOs מתחילות כך:

מה?

למה?

איך?


זה מועיל לסדר שאלות לפני שאתם פותחים את הרשומות, כי ברגע שהן פתוחות, הרבה מידע זורם דרככם. זה מהמם, ובסופו של דבר אתם עלולים ללכת לאיבוד. שאלות ספציפיות עוזרות לקרקע אתכם במהלך הסשן ולשמור אתכם על המסלול. בנוסף, זה יכול להיות קשה לזכור מה באמת קרה בסשן - אתם בסוג של תקשור, אז אולי אין לכם את הזכרון הטוב ביותר של מה שהתרחש אחרי שסגרתם את הרשומות. כתיבת התשובות לשאלות שלכם בזמן שאתם בתקשורת עם הרשומות שלכם תיתן לכם נקודות בחירה ברורות יותר לאחר הסשן שלכם.

גישה לרשומות האקאשיות

מילות החיפוש "גישה לרשומות האקאשיות" בחיפוש בגוגל מחזירות 1,570,000 תוצאות. עשרות גורואים ביוטיוב מגישים תוכן של "איך לגשת לרשומות האקאשיות שלך", יחד עם תוכניות היפנוזה שהם טוענים שיובילו אתכם היישר אל האולמות הקוסמיים המקודשים. אלה שניגשים לרשומות מדווחים כי המחפשים עשויים לחוות מפגש עם מדריכים, מלאכים ושחקנים של מאחורי הקלעים. נראה שהספרייה הגלקטית מאוישת היטב. יש האומרים שגישה לרשומות היא סוג של "תקשור" - אחרים אומרים שהם מקבלים מידע בחלומות.


שוב, אפשר לדמיין פתיחת "מגילה" של חיים, אבל אלה הטוענים שניגשו לרשומות מדווחים על מספר חוויות: תמונות של מדריכים, סביבות מקדש, או מסרים או הוראות קוליות - יש דווחים על "סרטים" של חיים קודמים. לאחר קריאת איזכורים שונים של דוחות הרשומות האקאשיות, ברור שלכל אחד יש חוויה ייחודית לו. חלק מצליחים לגשת לרשומות בניסיונות ראשונים, אחרים מתמידים במשך שבועות או חודשים לפני שהם מצליחים, כך שגישה למאמץ ברוח "משחק", ללא ציפייה, עשויה להיות הגישה הטובה ביותר. רבים אומרים שהתמדה בצורה של סשנים חוזרים ונשנים לאורך זמן מביאה לתוצאות הטובות ביותר. ישנן שיטות רבות בספרים, בבלוגים ובסרטוני יוטיוב, כמו שישנם דיווחים מגוונים. עם זאת, ישנם עקרונות יסוד משותפים לשיטות רבות.


  • החליטו מה אתם רוצה לדעת. אתם רק "מדפדפים?" אם כן, הגדירו את כוונתכם, שעשויה להיות "אני רוצה לאשר את קיומן של הרשומות האקאשיות", או "אני רוצה לחוות את תחום הרשומות האקאשיות".

  • יש לכם שאלה ספציפית? נסה להקדיש מעט זמן להבהרת הכוונה, אולי על ידי כתיבת מחשבותיכם מתוך הבנה שאין שאלות או כוונות "שגויות" - אתם יכולים לשאול מה שאתה רוצים, אבל אולי לא תמיד תקבלו תשובה'.

  • כשתהיו מוכנים, ציינו בבירור את כוונתכם ובקשו שכל המדריכים, בין אם אתם מכירים אותם או לא, יסייעו לכם.

  • השתמשו בכל תרגול מדיטציה ועבודת נשימה שאתם מעדיפים כדי להיכנס למצב שלווה ופתיחות - תנו לעצמכם זמן לתת לאנרגיה שלכם להתבסס ולהתרכז. בקשו לאפשר לכם לגשת לרשומות בנוגע לשאלתכם - הישארו כעת במצב פתוח וקשוב, המאפשר למידע להיכנס למודעות שלכם. זה יכול להיות חזותי או קולי או לבוא בצורה של אדם אהוב, מדריך או מלאך.

  • אם אתם מתחברים עם יישות אחרת, שאלו את שמה והבהירו שאתם מחפשים גישה לרשומות בנוגע לשאלה.

  • כשתהיו מוכנים, סיימו את הסשן והקדישו זמן לתעד את החוויה. האם קיבלתם גישה? אם לא, זה בסדר - עבור רבים, נדרש יותר מניסיון אחד כדי להתכוונן לאנרגיית הריפוי הזו. גם אם אתם מאמינים ששום דבר לא קרה, רשמו רשמים או מחשבות כלשהן - מבט לאחור עשוי לגלות יותר מהצפוי.


כשתפתחו את הרשומות שלכם, אתם עשויים להרגיש לחץ על עטרת ראשכם, כאילו מידע זורם פנימה בקצב עז. לפעמים תשמעו קולות, תראו תמונות או תרגישו תחושה עמוקה של ידיעה. במקרים אחרים, ייתכן שתצטרכו לשבת זמן מה לפני שמשהו יגיע. כל אחד שונה, ולכל האנשים יש יכולות אינטואיטיביות ייחודיות. אם אתם יודעים שאתם נוטים לכיוון אחד מחמשת נקודות היכולת העל חושית, יש סיכוי טוב שכך יעברו עבורכם מסרים מהרשומות.


לאחר שהבנתם את עצמכם, תוכלו להתחיל לשאול את השאלות שלכם. היו סבלניים - ייתכן שתצטרכו לנסח מחדש את השאלה שלכם אם התשובה לא מגיעה. נסו לא לשפוט כשהמידע זורם... לפעמים, זה באמת לא הגיוני. אז אם משהו מגוחך לגמרי מגיע, או שאתם לא מבינים את המסר שאתם מקבלים, אל תשכחו שאתם יכולים פשוט לבקש מה-MTLOs שלכם להבהיר את עצמם. כאשר יש ספק, בקשו יותר בהירות. כשתסיימו, זכרו לסגור את הרשומות שלכם.

תירגול לפתיחת הרשומות

  1. קרקעו את עצמכם

  2. אמרו תפילת פתיחה בקול רם

  3. בקשו את המידע שאתה מחפשים

  4. תקבלו רק את מה שחשוב לכם עכשיו

  5. בקשו רשות

  6. סגרו את הרשומות

  7. רשמו את המסרים שלכם

הצעה לתפילה לפתיחת הרשומות

ולכן אני כן מכיר בכוחות האור מבקש הדרכה, הכוונה ואומץ לדעת את האמת  כפי שהיא מתגלה לטובתנו הגבוהה ביותר ולמען הטוב ביותר של כל מי שקשור אלינו. הו רוח הקודש, הגני עליי מכל צורה של אנוכיות והפני את תשומת ליבי לעבודה שעל הפרק. עזרו לי לדעת את [שם פרטי ושם משפחה של האדם הנקרא] לאור הרשומות האקאשיות, כדי לראות את [שם פרטי ושם משפחה של האדם הנקרא] דרך עיניהם של שרי הרשומות, ואפשרו לי לחלוק את החוכמה והחמלה שלמאסטרים, למורים ולאהובים של [שם פרטי ושם משפחה של האדם הנקרא] יש [עבורי/עבורם]. הרשומות פתוחות כעת.

הצעה לתפילה לסגירת הרשומות

אני רוצה להודות למאסטרים, למורים ולאהובים על אהבתם וחמלתם. ברצוני להודות לשרי הרשומות האקאשיות על נקודת המבט שלהם. ואני רוצה להודות לרוח הקודש של האור על כל ידע וריפוי. הרשומות סגורות כעת. אמן הרשומות סגורות כעת. אמן הרשומות סגורות כעת. אמן

הרשומות האקאשיות עשויות להיות אוסף עצום של מידע המכיל חוכמה ותובנות מדהימות מרמת הנשמה. אם אתם סקרנים ללמוד למה אתם מי שאתם, איך הגעתם לכאן, או אפשרויות עתידיות בהן אתם עשויים למצוא את עצמכם במהלך החיים האלה, זה יכול להיות משאב מדהים, ולא כל כך חשוב מהיכן הוא מגיע. עיינו בקריאותיו של אדגר קייס, בהיסטוריה של בלוואצקי והתיאוסופים, כמו גם בארווין לאסלו, זה אמור לתת לכם בסיס די מוצק להתחיל בחיפושים שלכם. למרות הסקפטיות של רבים מכם, שווה לנסות ולהתנסות בתחומים שונים, המציאות יכולה ומפתיעה אותנו לאורך כל חיינו.

מקורות:

425 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page