top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

תנועות העידן החדש המסולפות

עודכן: 7 באוק׳ 2020

האנונקי שלטו ושולטים ברבות מתנועות העידן החדש הרוחניות המסולפות שהידועות מביניהן הן: תות', מטטרון, אשתר, לורד מלכיצדק (לא כל אלה הנקראים בשם מלכיצדק הם בהכרח שליליים, להבדיל מלורד מלכיצדק), המלאך מיכאל ושות', יהוה וההיררכיה הרוחנית.

חברי האילומינטי, בתוך תשתית הנהלת הסדר העולמי הפועל באופן סמוי, משמשים כבובות של ה"מלאכים שנפלו" המתוזמרות ומנוהלות על ידי פחד הישרדותי אישי ורצון לרכוש כוח למניעת סבל והשגת הנאה אישית (service to self). אלו הם אותם מניעים העומדים מאחורי מעשיהם של ה"עמים הרוחניים" של העידן החדש המסורתי, החושבים שהם סוגדים לספר קדוש קדום, או מעניקים כוח אישי לאל חיצוני (אללה, יהוה וכו').

אחד מהביטויים האולטימטיביים למניפולציה של הבטחות השווא להתעלות וצמיחה רוחנית אישית וקולקטיבית טמון עמוק בהעברת מידעים כוזבים באמצעות תקשורים של מלאכים וישויות מיטיבות לכאורה הפועלות מתוך הצללים וזוכות לפופולאריות והשפעה עצומים בקרב בני האדם השואפים להשתחרר מכבלי עולם החומר הדורסני והמכלה למען התפתחות רוחנית. האסון הנורא מתממש באמצעות מתן שליטה וכוח למקור (ישות) חיצוני. פחד, עיקרון הכאב-הנאה ומידע מסולף הם מרכיבי השליטה הנפוצים שלפיהם האילומינטי ושות' מבסס את שליטתו על התודעה הקולקטיבית מזה עידן ועידנים.


הפדרציה הגלקטית

חלק מקבוצות תות' אלה יצרו בריתות אסטרטגיות תחת הכינוי המוכר והידוע "הפדרציה הגלקטית". הם יצרו קשרים עם חברים נבחרים מהקבאל, מהממשל ומשושלת האילומינטי, ואז החלו להסתנן באופן נרחב למסדרי הבונים החופשיים, אבירי הטמפלרים ולקהילות הרוחניות.

התעמולה של הפדרציה הגלקטית כקבוצת ET פרו-אנושית פועלת בכוונה לנטרל את האנשים המתעוררים רוחנית ולנתב אותם לתנועות העידן החדש המסולפות ולמערכות אמונה המבוססות על בקרת המחשבות שלהם אשר הופכות אותם נוחים ומותאמים לשעבוד. מערכות ריפוי רוחניות פופולאריות רבות הוחדרו על ידי הפדרציה הגלקטית כדי לאתר ולסמן את המשתתפים בהחדרת שתלים אסטרליים באוכלוסיית תנועות העידן החדש. תנועות אלה כוללות בין היתר את מה שמכונה ה- Ascendant Masters אשר נשלטות בעיקר על ידי קבוצות סיריוס-A הלוציפרייניות הפועלות בזיקה עם הפדרציה וקבוצות אשתר. קבוצות אלה היו אחראיות על הפניית נשק מבוסס גלים סקלרים לשדה הפלנטרי ולסטונהנג' (שער הכוכב stargate ה-11) בתזמור עם הניבירויאנים, כדי למחוק את הזיכרון הקולקטיבי של המין האנושי ולחסל כל זכר מההיסטוריה המתועדת שלנו. מאורעות אלה התרחשו בתקופת אטלנטיס ובעקבות הברית בין האטלנטים ללוציפריאנים , אירועים שהובילו לאסון המכונה 'נפילת אטלנטיס'. ראו מגדל בבל (אסון המבול).

הם המשיכו בכיבוש הלוציפריאני כדי להשיג שליטה על פורטלים וארטיפקטים של מגיני גביע השושלת של פרעה. באמצעות שימוש בכלי נשק מבוססי EMP (פולס אלקטרומגנטי) ובאמצעות תקיפות אוויריות מתואמות והרסו במכוון כמה ערים עתיקות ותיעודים היסטוריים משומר (Sumeria), מצרים וים המלח, תוך שריפת רבים מקרב אוכלוסיית מצרים שחיו בהן.תחת פרעה תותמוסיס השלישי (תות), אחיה למחצה של חטשפסות, הוטל על הפדרציה הגלקטית להשמיד את השבטים האנושיים המלאכיים המקודדים גנטית לסטארגייט הר הבית, המכונים 'שומרי הגביע'.


שיטות, פעולות וכלים מטפיזיים/רוחניים בשימוש ה-NAA-Negative Alien Agenda

"Ascension Matrix"

היא טכנולוגית חייזרית אנאורגנית שהותקנה במישור האסטרלי (4D) ונשלטת בעיקר בממד שדה הקול הגבוה יותר של קווי זמן 5D. זהו זרם אור לבן כוזב, המכונה "אור תודעת משיח" אשר בשימוש ישות הרוח המתחזה לישו, שמקורו ממניפולציות תחומי הממדים התחתונים של "נפש המטריקס" (soul matrix). אור לבן כוזב זה יוצר חגורה מורכבת של שתלים חייזריים רבים וטכנולוגיית בקרת תודעה ביו-נוירולוגית המופעלת על גוף הנפש והנשמה של האדם (באמצעות מניפולציה של גל בתדר נמוך יותר). באמצעות חגורה רחבה זו, במישור האסטרלי, ניתן להשתמש בתוספות הולוגרפיות ולהתקין תוכנות (כמו Pulsing Horseman של תוכנת ארמגדון) המפקחות על בני האדם על מנת לייצר ולקדם מערכות אמונה מבוססות פחד, דת ושליטה עריצית. זהו חלק מדיכוי התודעה של האנושות במחזור ההתעלות הזה המאלץ נשמות לשוב ולהתגלגל לקווי הזמן התחתונים (נמוכים) על פני כדור הארץ, שמבחינת 'שומרי מסדר הברקת של מלכיצדק" הוא סוג של מנגנון מיחזור נשמה ליצירת "תודעת עבדי כוורת" הכפופים לשעבוד של ארכונים על פני כדור הארץ ומחוצה לו. מנגנון זה מועדף מאוד על ידי ה- NAA בגלל מקור הכוח האנרגטי שניתן לייצר דרכו ובאמצעותו ואז "לקצור", או יותר נכון לומר, לשאוב גם מגוף הפלנטה וגם ממקור אנרגיה אלקטרומגנטית אנושי.


עץ הספירות המלאכותי

תבנית התגלמות ליבת עץ הספירות המלאכותית בנויה על הבסיס המתמטי (המסולף) של הספרה- 10. זה הוא עיוות מכוון של מערך 12 הספירות (12 ממדים) הטבעי של "עץ החיים" (מערך קת'ארה-Kathara grid) הבנוי על בסיס מתמטי של 12 ספירות (כל ספירה היא ממד). עיוות זה פוגם בסדר הטבעי ופוגע בשלמותה של תבנית ביטוי הליבה האוניברסלית של מבנה עץ החיים, שהוא הבסיס לכל צורות ההתגלמות (manifestation) מאנרגיה (רוח) לחומר.

בעיקרו של דבר, מטרת סדר היום הלוציפריאני-תותיאני היתה להשמיד ולנטרל לחלוטין את כל קודי היצירה האורגניים (הטבעיים), המטריצות והארטיפקטים שכללו את בסיס 12 המתמטי הוחלפו בגרסאות של מתמטיקה מבוססת 10, שניתן לתאר אותה כסוג של מלכוד/ת רוחנית של מעגל סגור ששומרת את המתרגל "העולה בסולם" בתוך לולאה (לופ) של מיחזור ודליפת אנרגיה במקום ההתעלות הרצויה אל מחוץ למטריקס הפנטום במעלה הספירות. הנטייה הפטריארכלית והשימוש בעץ החיים המלאכותי כדי להקרין מציאות מדומה, עיוותו את קוד הבסיס המקורי 12 לקוד בסיס 10 (ביטלו את ה-D12 Ray), מה שגרם לפיצול מציאות בין השכבות המלאכותיות והאורגניות לאורך קווי הזמן הממדיים. היו קטעים ממטריצות הממד שנשארו אורגניות, ואחרים שהתפצלו לקווי זמן מלאכותיים ונטמעו במטריצות הפנטום.


452 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page