top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

שבט ההבירו

עודכן: 7 באוק׳ 2020

במאמר הזה אני עוסקת בשבט ההבירו (Habiru), שבט שלמעשה אני אחד מצאצאיו כחלק מהעם העברי. לעיתים קשה מאוד להתעסק בחומרים הנוגעים בבסיס השורש שלנו, אך כאשר אני נחשפת למידע ולומדת אותו אני מנסה להתנתק מהחיבור האישי שלי לנושא וכך ניסיתי גם כאן. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

רשומות מייסדי ברית הברקת מספרות על 12 שבטי אסינים, המרכיבים את מכלול מאגר הגנים האנושיים, צאצאי שבטי המגנים האוניברסאליים אשר במקור התגלגלו על פני כדור הארץ מקווי זמן עתידיים של טרה (Terra). כל אחד מ -12 השבטים מקודד גנטית למיקום של שער (Star gate), לתחום הממדי הפלנטרי ולרשת הקווים (Ley lines) שלו.

כאשר אנו מתגלמים על פני כדור הארץ, יש לנו קודי זמן גנטיים המקודדים ב- DNA שלנו וקשורים למערכת הממדית של שערים פלנטריים (star gates) המהווה חלק מהזהות העיקרית שלנו. אנו מפעילים את המפתחות הפלנטריים האישיים של זהות השבט האנושית שלנו כאשר אנו עושים אקטיבציה ל"תודעת המשיח / sacred secretion" (מלשון למשוח) ומפעילים את בלוטת האצטרובל (כריסטוס), מה שיכול להסביר את המניע העומד מאחורי החדרת החומרים (כמו פלואוריד) המאבנים את בלוטת האצטרובל למי השתיה שלנו. מסובך הרבה יותר עד בלתי אפשרי לשלוט בבני אדם מוארים רוחנית, להבדיל מאנשים שאיבדו את הקשר למקור ולתודעה הגבוהה שלהם (המורדמים והמהופנטים תחת שליטה תודעתית קולקטיבית).


12 שבטי האסינים (Essene) המקוריים נזרעו על פני האדמה כחלק מתוכנית האבולוציה שהייתה תוצאה של ברית פליאדור, להצלת נשמות טרה האבודות.

שבט היבירו הוא אחד מ- 12 השבטים המקוריים שהתגלמו לאזור הידוע כיום כישראל. התורה מתחקה אחר בני ישראל עד לפטריארך יעקב, נכדו של אברהם ששמו שונה לישראל. שנים עשר בניו של יעקב : ראובן, שמעון, לוי, יהודה, דן, נפתלי, גד, אשר, יוסף, יששכר, זבולון ובנימין הפכו לאבותיהם של שנים עשר השבטים .זריעת השבטים הללו הייתה חלק מניסיון תיקון העיוות הגנטי של אומת גזע המארח מלכיצדק שנוצר על כדור הארץ כאקט של אהבה על מנת לאפשר לגזעים אלה לעבור ריפוי גנטי במישור זה של כדור הארץ.

שבט הבירו הוא בעל קידוד גנטי ממדי גבוה יותר של המלכיצדק שקיבל את האחריות לסייע בשיקום נזקי ה-DNA בעזרת הכלאה במהלך המחזור האבולוציוני האחרון, לאחר מלחמת הנפילים לפני כ 75,000 שנה.

"אירוח מלכיצדק" החל לפני כ- 35,000 שנה והסתיים במחזור ההתעלות ב-21 בדצמבר 2012. אירוח הקריסטל סטאר החל וכעת נמצא במעבר לתיקון ושיקום הגוף הפלנטרי לארכיטקטורה המקורית שלו, גוף השמש של היהלום, והסיליקט מטריקס. קוד המרכיב את עץ החיים המקורי. מה שיכול להסביר את הנרטיב שמדבר על תיקון העולם שהרבה מהצלחתו תלוי בתיקון הפרטי/קולקטיבי של עם ישראל.



שושלת שבט ההבירו הוא אחד מבין 12 השושלות של אשכול מלכיצדק שקיבלו את האחריות לאירוח הגנטי שיסייע להתגלמות קידוד ה- DNA הרב ממדי הגבוה, קידוד זה מקושר ישירות לשפת האור הנקראת היבירו (עברית) . שפה זו היא קוד גנטי שמקורו בעריסת ליירה בתוואי זמן המטריצה של אווטאר, מימד D12. שושלות מלכיצדק ניסו להציל את שפת האנושות הקדומה הזאת, שהייתה מהותית להגנה על זיכרונות ההיסטוריה של האנושות בקודי זמן, הידועים גם כקודי וקטור.

לאחר המרד הלוציפריאני הסתננו פלגים לוציפריאנים משושלת מלכיצדק במטרה לקדם ולהטמיע את הדת של יהוה. ההסתננות הראשונית הייתה של קבוצת המלכיצדק הפטריארכיים שפיתחו נטייה שגויה על בסיס העיוותים בגוף הסופיאני. פלגים אלו החלו לאבד את הקשר לעקרון האם כתוצאה מהמלחמות הרבות שהצדיקו באמונותיהם והובילו אותם לפגיעה מכוונת בזולת. אלו הם הנפילים (The failing ones) שפעם היו תודעת האחדות האוניברסאלית, פלג תודעה שנכנע לאשליה של אי שוויון בין העיקרון המגדרי.

זה הוביל למנטאליות "נפש כוורת". נטייה פטריארכלית זו עיוותה את קוד הבסיס המקורי D12. זה הפך לשורש העיקרי של כל השליטה על הפטריארכיה, העיקרון הגברי, הפגיעה בתפקוד המוט (Rod and Staff), קוד ההיפוך 10:10 נולד והובא לאדמה מעיוות זה.

כך עוות מבנה עץ החיים המקורי בעל 12 הספירות לזה שאנו מכירים מהקבלה שהוא בעל 10 ספירות. הידע החנוכיאני האבוד חושף את שפת האם כ"שפת האור " שהיתה ידועה לקדמונים בשם היבירו. זוהי שפת הזרע הראשונית שהוצגה בתחילת מחזור זמן זה. מחקר מודרני מאשר שהצורה העתיקה ביותר של השפה העברית כשפה טבעית, הצורות האלפביתיות העולות מדפוסי השתלהבות של פוספינים במוח. אותן צורות הן למעשה תולדה של spinning vortex. זוהי שפת אור אמיתית,העוברת דרך מערכת העצבים שלנו (ראו מדיטציה קבלית).

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page