top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

"פסיביות היא האקטיבזם החדש" - על טרנד התקשורים הפורח

עודכן: 24 באפר׳ 2023

הבוקר יצא לי להתקל ב"תקשור" שהופיע על הפיד שלי בפייסבוק, זו תופעה שהולכת ומתגברת לאחרונה, היא הפכה להיות ה-"אני והיפות שלי" החדש. אני מבקש להתייחס לתופעה זו במאמר אישי, בו אני מביע את דעתי, תוך ניסיון שלא לפגוע באף אחד.


איני מנסה לטעון שהתופעה המכונה "תקשור" אינה קיימת או לא אמיתית, להיפך, אני מאמין שקיימת אפשרות "להתחבר" ל"אגמים" של אינפורמציה, כאלה המצויים בתוך מה שניתן להגדיר כתודעה הקולקטיבית או הזכרון האנושי הקולקטיבי או האינטואיציה הפנימית, לא משנה איך קוראים לזה. יש מי שיכול לעשות זאת דרך מדיטציה או בכל טכניקה אחרת, יכול "להתחבר" ולשאוב אינפורמציה ממימד, יקום, מציאות, או כל הגדרה אחרת של תודעה המתקיימת מחוץ לחוויה הארצית והיומיומית שלנו. כן, אני מאמין שזה אפשרי ואני גם מאמין שכל אדם, ללא יוצא מהכלל, אם ירצה, ילמד ויתרגל, יוכל להתחבר ל"אגמי האינפורמציה" האלה.


במאמר זה אני רוצה לדון בצד ההפוך של זה, על אינספור ה"מתקשרים ומתקשרות" שמקיאים את הטקסטים האינסופיים שלהם אל החלל החברתי שלנו ומצליחים לסחוף אחריהם מליוני אנשים שגומעים את המילים כאילו נאמרו להם ישירות מפי האל. ואכן, זה בדיוק מה שרובם מאמינים.

"הפדרציה הגלקטית", "אקטוריאנים", "סיריוסים", "מלכיצדק", "פליאדות", "אשתר קומנד", "המלאך מיכאל", "טוביאס", "רא", "סט", "סן ג'רמיין" ואני יכול להמשיך עוד ועוד... אלה ישויות, ישויות מיקומים מקבילים, ישויות שבחרו את נציגהן פה עלי אדמות, מעבירות לנו אינפורמציה דרכם ועל הדרך גם מספקות להם פרנסה לא רעה כל כך ודשן משובח לאגו הפורח והמנופח של אותם נציגים.


אז הנציגים כותבים את הטקסטים, יתכן שחלקם באמת מקבלים זאת עם כוונה ותוך כדי מדיטציה, אך מבחינתי רוב התקשורים הם גבובים על גבי גיבובים של נונסנס, מילים גבוהות ומתוחכמות שכשמחברים אותן יחד אז יכולות להפך לטקסט שנראה עמוק ומרשים, ממש אתוס של תבונה, מדע והיגיון, כזה שיתכן ואני לא מספיק חכם כדי להבין אותו, העיקר שאבין את המסר הכללי, כי הרי אלוהים פה מדבר איתי ולא פשוט להבין את אלוהים, בכל זאת, יש לו הרבה יותר ניסיון וידע משלי...


הדבר הזה עובד על מיליוני אנשים, המילים האלה מרגיעות אותם, מעניקות להם תקווה לעתיד טוב יותר, עתיד פלאי ומלא באור, כל כך קל לכבוש אנשים שנמצאים בלחץ, בחרדה, בפחד, אין דבר פשוט מזה. אכן 99.8% מהתקשורים מדברים על האור והיופי שעוד רגע יעטוף את כולנו, כמה מרגיע לדעת את זה.


אך כאשר אני מנסה לצלול קצת יותר לעומק, להבין את התיאורים, את הטכנולוגיות, את התחכום, אז הבלון הזה מתפוצץ בעוצמה שאפילו את רסיסיו לא ניתן למצוא יותר. זה קורה בעיקר כאשר אותם תקשורים נכנסים להסבר של תהליכים ואירועים בשפה "מדעית", "פיזיקלית" ו"טכנולוגית", כי הרי כך זה הרבה יותר משכנע, זה "מגובה מדעית", מתוחכם, מאד מפותח. כשאני קורא תאורים אלה, ואני רחוק מלהיות פיזיקאי, רק מהידע שהצלחתי לרכוש בחיים אני פשוט נקרע מצחוק, זה הופך להיות משעשע, סוג של פרודיה. כשאנשים מנסים לכתוב על נושא בו הם לא מבינים, זה הופך לכל כך מגוחך. אני לא רוצה לפגוע באף אחד ולכן לא אביא ציטוטים מדוייקים שניתן לקשר אותם למישהו ספציפי, רק כמה דוגמאות במילים שלי:

  • "אור חזק ובוהק שיסנוור את כולם ויעטוף אותם באהבה, אור בתדר 14Hz"

  • "מיקום חדש אשר יזיז את כדור הארץ 2 מעלות ימינה וקדימה בצדו הצפוני ו 2 מעלות שמאלה ואחורה בצדו הדרומי. שינוי מיקום חללי זה יפתח בפניכם שמיים חדשים לגמרי"

  • "משבשים את כלל המערכות הטכנולוגיות המבוססות על קרינה כה מייננת זו"

  • "התדר המגנטי יחדור את מסך האפלה"

אז בואו נניח לרגע שאלה תקשורים אמיתיים, כאלה שבאמת מגיעים מאיזשהו יקום מקביל, הישויות מדברות בהם בשפתנו, מסבירות לנו תהליכים מורכבים על מנת שנוכל להבין אותם. הישויות מגיעות ממקום מתקדם, מפותח, גבוה מאד והן יודעות שלא נוכל להבין את כל מה שהן יודעות, אז הן מפשטות לנו את הדברים, יפה.

אם זה כך אז כיצד דברי הישויות יכולים להיות כל כך מטופשים וחסרי כל אחיזה? לא רק פה במציאות שלנו, כנראה שגם בכל מציאות אחרת, אחיזה קיימת רק במציאות שה"מתקשרים" יצרו לעצמם. ולהניח שהטעויות במקור... זה כבר למשוך את השטיח עם הרצפה שמתחתיו.


המסקנה המתבקשת היא שלא הישויות הן ה"מאותגרות מדעית" אלא נציגהן.

ואולי אותם נציגים לא יודעים לתרגם או להבין את המסרים? כאן שוב הישויות יוצאות לא ממש מוצלחות... למה בחרו נציגים לא מתאימים? הרי באפשרותן לבחור את מי שירצו.


כל מה שצריך "מתקשר" שרלטן הוא:

  1. ליצור שפה שנראית עמוקה אך בעצם היא חסרת משמעות, כך שהקוראים יפרשו את חוסר היכולת שלהם להבין את המשפטים ככשלון שלהם ולא כשרלטנות שלו.

  2. להיות כריזמטי ובטוח בעצמו עד כדי כך שיאמין למה שהוא מספר.

לי אישית יש בעיה עם רוב התקשורים, מכיוון שאלה האפשרויות הקיימות מבחינתי להיווצרותם:

  1. המתקשר במודע ובאופן מכוון ממציא טקסט על מנת להרוויח - כסף, עוקבים, אגו או מכל סיבה אחרת, אבל הטקסט מומצא לחלוטין, שקר גמור.

  2. המתקשר באמת מקבל איזושהי אינפורמציה אך מעוות ומסלף אותה. לעיתים ללא כל כוונה רעה ולעיתים באופן מכוון, על מנת להזיק או על מנת לשמור את עצמו בעמדת יתרון. אם לא ישחרר את כל המידע או אם יסלף אותו הוא ישאיר עצמו מעל כולם.

  3. התקשור, שבמקור היה מדוייק ומועיל, הועתק ותורגם כל כך הרבה פעמים בכל כך הרבה פוסטים, שהוא הפך לתקשור רחוק מאד מהמקור וחסר כל ערך.

  4. האפשרות שהכי מטרידה אותי היא ש"התודעה" או ה"ישויות" שמהן מגיעה האינפורמציה, מסלפות ושותלות דיסאינפורמציה בכסות של אור וחמלה, כך גורמות למיליוני אנשים שוחרי טוב, שמטרתם האמיתית היא להתפתח ולהביא את האנושות למקום טוב יותר, ללכת אחרי המסרים האלה בעיניים עצומות ובאמונה עיוורת ולהוביל את האנושות אל פי התהום.


כמו שכתבתי בפתיחה, אני מאמין שקיימים גם תקשורים טהורים ומועילים, אך רוב התקשורים שמגיעים אלינו מגיעים מתוך אחת מהאפשרויות האלה, היו תקשורים ספורים שאני זיהיתי במהלך חיי ככאלה ששווה להתייחס אליהם ברצינות, אלה היו בעיקר בנושאים אישיים ולא עסקו בהצלת האנושות.


אם הייתי יכול להתייחס לנושא כשעשוע או שטות, שאפשר פשוט לפטור מעלי בידיעה שזה לא מזיק ומי שרוצה להאמין בזה אז שיאמין, אם כך היה הדבר אז הייתי מסיים את המאמר כאן עם משפט סיכום וממשיך בדרכי, אך בתקשור שקראתי היום פוטנציאל הנזק זעק לשמים.


התקשור עסק, בין יתר הנושאים, בנושא ה-5G. אני לא רוצה להיכנס פה לנושא או להביע את דעתי, זו רק דוגמא לשם הטיעון וזה יכול היה להיות כל נושא אחר שמטריד כעת. בנושא ה-5G המסר בתקשור היה: "אלגוריתם זה יקירים נועד לתת מענה לכל תחלואה טכנולוגית אשר מקורותיה הם מקורות אופל, אין צורך לעשות דבר", זהו לא ציטוט מדוייק אך זהו המסר המדוייק.


הכל טוב חברים, "פסיביות היא האקטיבזם החדש", מועצות גבוהות ומפותחות מטפלות לנו בכל, אנחנו חשובים להן והן לא יאפשרו לאף אחד לפגוע בנו, אין צורך לעשות דבר, רק לקרוא פוסטים, אולי לתת איזה לייק פה ושם...


מבחינתי מי שלא מבין את פוטנציאל הנזק כאן, או שהוא טיפש או שהוא נבל, לא רואה אפשרות אחרת. מאמינים יקרים, כשנפלה פצצת האטום על הירושימה היכן היו המועצות והמלאכים? בדיוק היו במסיבה בסיריוס B? ולאורך ההסטוריה, כשעשרות מליוני אנשים הושמדו כאן, תוך שימוש בטכנולוגיות, שחלקן נשמעות לי חוצניות לחלוטין עד היום, איפה הם היו אז? איפה היו כל טכנולוגיות ההגנה שלהם? היו בהטענה?


אז יבואו ויגידו -"לא, הדברים מתרחשים עכשיו, הגענו לנקודה בזמן בה יש ליישויות את האפשרות והצורך להתערב". אז אתם יודעים מה, פשוט אענה להם "סבבה, עזבו, החמצתם את העונות הראשונות, חבל שתכנסו בעונה האחרונה". אותי הטיעון הזה לא משכנע כאשר כל העניין הזה מושתת על יסודות רקובים.


בשורה התחתונה, המסר שלי אליכם, מסר מפה, לא מהפליאדות ולא מאשתר, מסר ממני.

  • היו מאד מאד חשדניים כלפי התקשורים שאתם קוראים ומפיצים, אל תתייחסו אליהם כאילו הם דברי אלוהים חיים, כי לרוב אלו דבריה של יישות אינטרנטית חובבת לייקים ומזומנים.

  • חשדו תמיד במסרים הקוראים לפסיביות, כאלה שמחלקים לכם פופקורן. מניסיון חיינו אנחנו כבר יודעים לאן פסיביות מובילה.

  • ובעיקר, הפעילו את ההגיון שלכם, את יכולת השיפוט, את התבונה שלכם, זהו התקשור הטוב ביותר בו תוכלו לזכות במציאות המורכבת שלנו.


1,267 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page