top of page
הרשמו לידיעון המקוון שלנו

קבלו עידכונים על מאמרים חדשים והתרחשויות אחרות

תודה על הרשמתך

השתתפו במסע אופן הזמן

Ofan Logo a.png

מסע רב חושי בנבכי הזמן, שבו המרבד העשיר של הציוויליזציות הקדומות מתעורר לחיים ושואב אותנו אל תוכו.  

השדה המורפוגנטי והתפתחות המין האנושי

עודכן: 7 באוק׳ 2020

קבוצת תאים המובילים ליצירה של מבנה גוף ספציפי או איבר. לדוגמא, רקמות בלב נוצרות משדה מורפוגנטי של תאי לב. לכל קבוצת תאים יש שדה מורפוגנטי, עצם ההדהוד בין התאים לשדה המורפוגנטי יוצר אקטיבציה של "בנייה" מתוך תבנית של זיכרון תאי שיוצר את האיברים ואת הגוף כולו.


חוויה של תנועה בתוך התודעה היא כמו מעבר משדה מורפוגנטי אחד לשדה שני. ניתן להשתמש במושג של שדות מגנטיים בכדי להבין את התפתחות תבניות-האב של סוגי זנים שונים. כל הבריאה המודעת מהמיקרו למאקרו היא התגשמות של תבניות אב. ההתפתחות הגנטית מתוך תבניות האב היא תהליך טבעי שאנו מכירים אותו כ'אבולוציית המין האנושי'.

אפשר לזהות תבנית זאת ככוחו של הרגל שנוצר מתוך זיכרון. הוא נובע מהדהוד שנוצר ומתנהג על פי חוק דומה-מושך דומה, חוק הרזוננס. כך אנחנו נוצרים כמו כל אחד הדומה לנו מאותו סוג של זן אנושי ואנחנו הננו תודעה אנושית קולקטיבית. על מנת שנוכל לשנות את התבנית הרגילה מלחזור על עצמה במעגליות קבועה נצטרך לעלות מעל לתבנית (נתיב) הזיכרון הקדום שאינו משרת אותנו יותר ולהיפרד במודע משדה ההשפעה המעביר מידע אנרגטי רגיל.

נוכל לעשות זאת על ידי התבוננות והרהור על השדה המורפוגנטי בו אנו שרויים.

נשאל את עצמנו מהו ההדהוד-רטט שלנו והיכן הוא נמצא?


הדהוד הוא איכות של משהו שבאופן אישי משמעותי עבורנו עד שאנו רוטטים איתו ומשווים ומרימים אליו את כל התדרים האחרים שלנו. והרי שהכל קורה כאן ועכשיו. כל הממדים נוכחים ומתקיימים יחד בעת ובעונה אחת. ההדהוד האישי שלנו הוא שקובע באיזה ממד של תודעה אנו נמצאים ב"עכשיו" המתמשך הזה.

ההדהוד של המאסה האנושית (הדהוד קולקטיבי) ניתן לתיאור כסוג של שדה מוצפן של זמן המנוהל על ידי סיפור או תסריט זיכרון שמונע על ידי פחד ומאופיין בתפישות כוזבות של הישרדות. ההדהוד הזה נוצר מתוך רגשות ומחשבות הנובעים מדפוסי אמונות, מסורות, תרבויות והרגלים משוחזרים.

שדה מורפוגנטי בדם

זרימת החיים הקבועה בממד השלישי מבוססת על תבנית של הישרדות. הערכה עצמית נמדדת על פי סטטוסים כמו מצב כלכלי והיררכיה חברתית והפחד הוא המניע את תבניות מעגלי החיים. תבניות חוזרות אלו נעשו לתבנית-אב מקודדת שנועלת את התפתחות האנושות בתוך גלגל מכני של סבל ומגבלות.

תפיסה תודעתית קולקטיבית זו היא האחראית למה שהפלנטה כולה מממשת, כהשתקפות של שלם שרוטט כך. האירועים הכאוטיים של העולם משקפים את ההסכמה של ההמונים לחיות בתפישה של נפרדות ופחד.


בתקופה משמעותית זו רבים מאיתנו מתעוררים ומחליטים שהגיע העת לצאת ממעגל הסבל והמאבק.

ככל שתגדל המאסה האנושית הזו אנו ניצור הדהוד דרך תודעה מתעוררת של חמלה, אהבה ורצון לאיחוד.

כאשר בהירות המחשבה שלנו גוברת יש לנו יכולת משמעותית רבה יותר המאפשרת לנו להיכנס לספקטרום של ה-DNA המקודד ובכך לעורר פוטנציאל גדול יותר ומעבר לתודעה גבוהה יותר. מתוך איחוד קבוצת התודעה שנוצר נוכל לבסס הדהוד חדש עבור המין האנושי כולו. הדהוד שיהיה אחראי ליצירה משותפת של התנהגות קולקטיבית שתבוא מתוך תפישה רחבה של החיבור הפנימי שלנו והטבע האינסופי שלנו. זהו טבע של בני אלמוות שנושאים ידיעה שהנשמה לעולם אינה מתה. טבע נצחי זה מקודד בכל חלקיק של אנרגיית החיים.

האתגר העומד בפנינו הוא להרים את עצמנו מהשדה ההיפנוטי המסולף של נפרדות ומכוח הכבידה שלו השולט על יכולותינו.

243 צפיות0 תגובות

בקרו בחנות שלנו

הגמל המעופף מביא לכם פריטים יוצאי דופן ומותרות של ימי קדם אל מפתן דלתכם, כמו גם כלים ועזרים למסעות מחקר והרפתקה.

Site banner copy_edited.png
bottom of page